Prima sucursală maib a fost modernizată cu succes

După anunțarea noii identități de brand, maib a lansat o primă sucursală modernă, unde, în premieră, nu există casă, iar clienţii pot beneficia comod şi rapid de orice serviciu la același ghișeu. În atmosfera caldă de la sucursala Buiucani s-a pus accent pe confortul clienților: aceştia se vor simți în centrul atenţiei, iar designul din interior îi va uimi – muzică lentă pe fundal, tablouri cu feţe zâmbitoare şi loc de aşteptare relaxant, iar în aer – un parfum delicat. Toate, pentru ca clienții să se simtă familiar și să se bucure de servicii eficientizate.

Reprezentanții băncii susțin cu mândrie că au putut transforma o primă sucursală în conformitate cu promisiunea lor de brand orientată către clienți, având un nou model de serviciu operațional și o nouă identitate vizuală. Sucursala Buiucani este prima în care noua personalitate și noua identitate de brand au fost transpuse într-o experiență reînnoită a clienților, unde să le fie satisfăcute necesitățile financiare și să le fie depășite așteptările. Designul inovator al sucursalei își propune să creeze un mediu care să ofere un confort familiar clienților, fiind mai primitor, mai colorat, mai pozitiv, transparent și mai deschis.

Toate aceste transformări au fost concepute pentru a eficientiza timpul clienţilor, dar şi pentru a-i face să se simtă cofortabil chiar şi atunci când vin la bancă. Uimitor este şi faptul că, în premieră, în această sucursală reînnoită directorul acesteia îşi are biroul chiar în sală, pentru a fi şi el mai aproape de nevoile celor care păşesc pragul sucursalei și mereu alături de angajați.

Giorgi Shagidze, președintele maib: „Ne dorim să creăm în sucursale o nouă experiență care reflectă personalitatea maib și valorile noastre – mereu orientați către clienți, transparenți, profesioniști, demni de încredere, inovatori, agili, cu spirit de echipă. Rețeaua noastră de sucursale este și va rămâne în continuare partea tangibilă a brandului și identității noastre pentru clienți. Depunem eforturi pentru ca interacțiunea cu serviciile maib să fie cât mai simplă și mai ușoară, orice ar face și oriunde s-ar afla clienții noștri.”

Această sucursală e total diferită: prin abordare, rapiditate și asistență personalizată. La intrarea, fiecare vizitator este întâmpinat de un „consultant clienți” – care determină necesitățile individuale privind serviciile bancare, îi oferă sprijin și ghidează clientul către una dintre cele 3 zone speciale.

Zona de autoservire
Este o zonă dedicată pentru clienții care își doresc să facă autonom și rapid anumite operațiuni la ATM-uri, terminale de plată, cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc. Consultantul clienți oferă sprijin în utilizarea tehnologiilor digitale atât în mediul real, cât și în cel online, ajută și ghidează clientul spre zonele de deservire conform necesităților sale, fiind mereu alături pentru a crea experiențe de deservire de calitate fiecărui client.

Zona tranzacțională
Aici s-a pus accentul pe timpul și satisfacția clientului, trecând, astfel, la un nou nivel de deservire – „one-stop shop”, care permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă pentru o listă vastă de operațiuni și, implicit, economie de timp prețios pentru toată lumea. Alte beneficii ale acestuia ar fi simplificarea fluxului operațiunilor, o comunicare proactivă și asigurarea unei experiențe pozitive.

Zona consultativă
Zona consultativă, pe de altă parte, este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii, pentru a putea alege împreună cele mai potrivite soluții și a-l ajuta pe client să își atingă scopurile. Această zonă este mai relaxantă, potrivită pentru luarea deciziilor importante,
precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare. 

Aliona Stratan, prim-vicepreședintă maib: „Avem convingerea că datorită acestei noi strategii vom avea multe rezultate pozitive: reducerea semnificativă a timpului de așteptare și diversificarea funcțională a operațiunilor, dar și creșterea satisfacției angajatului maib pentru lucrul bine făcut, care este la fel de importantă pentru noi. Noile funcționalități operaționale au în spate filosofia noastră de business, au fost extrase din așteptările clienților prin sute de sondaje realizate și au fost testate timp de câteva luni în o serie de sucursale, unde am măsurat zilnic satisfacția clienților, iar rezultatele au demonstrat clar că aceasta este direcția în care trebuie să continuăm. În acest moment,
noul model operațional este deja disponibil la Sucursala Buiucani și se implementează în întreaga rețea.”

Implementarea noii strategii maib s-a produs din dorința de a fi mai aproape de clienți, fapt ce a determinat administrația băncii să creeze soluții inteligente, prin transformarea aspectului, dar și a modului de funcționare a sucursalei.

Scopul managementului băncii, cel de a oferi o experienţă unică, dar foarte comodă clienților, a fost atins cu succes.

Sucursala Buiucani este situată în Chișinău, pe strada Ion Creangă, nr. 78. Este îmbucurător faptul că, în curând, în această stilistică vor arăta și funcționa întreaga rețea maib.

Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu 59 de sucursale și 86 de agenții pe întreg teritoriul țării. Dintre acestea – 22 de sucursale și 32 de agenții se află în Chișinău, iar 37 de sucursale și 54 de agenții sunt distribuite uniform în republică. Prin rețeaua sa vastă de sucursale, maib servește circa un milion de clienți – corporații, întreprinderi mici și mijlocii, persoane fizice.

Vladimir Zelenski promite să ajute Republica Moldova să depășească criza energetică 

Președintele Ucrainei, Vladimir Zelenski, promite să ajute Republica Moldova să depășească „provocările energetice” și să împiedice „Moscova să stârnească tensiuni sociale” în țara noastră. Este mesajul publicat de liderul țării vecine după discuția telefonică cu președinta Maia Sandu, scrie realitatea.md.

„O sarcină importantă la etapa actuală este să ajutăm Moldova să depășească provocările energetice și să împiedicăm Moscova să stârnească tensiuni sociale. Situația energetică actuală din Moldova, în special pe malul stâng al Nistrului, este o încercare evidentă a Rusiei de a manipula și de a folosi resursele energetice împotriva autorităților din Republica Moldova.

Suntem pregătiți să sprijinim statul vecin. Sarcina urgentă este de a menține stabilitatea și de a crea condiții pentru poporul moldovean, astfel încât acesta să poată trăi în pace, să muncească pentru țara sa și să sprijine mișcarea noastră comună către Uniunea Europeană”, a scris Zelenski pe rețeaua X.

Amintim că, cei doi lideri, potrivit Președinției, au convenit să identifice soluții comune pentru a preveni „agravarea crizei umanitare și a proteja populația afectată, inclusiv prin utilizarea unor surse alternative de energie, precum cărbunele”. 

Se topește gheața de pe lacuri și râuri din cauza încălzirii vremii. Salvatorii vin cu recomandări

Hidrologii au avertizat că pe râurile și lacurile din țară va avea loc distrugerea treptată a formațiunilor de gheață. Atenționarea a fost făcută în contextul creșterii temperaturilor de afară, informează MOLDPRES.

Solicitată de agenție, ofițerul de presă al Inspectoratului General pentru Situații de Urgență, Liliana Puşcaşu, a menționat că aflarea și deplasarea pe apele înghețate pot avea consecințe grave.

„În această situație, o atenție sporită trebuie să fie acordată copiilor. Minorii sunt cei mai expuși riscului de prăbușire. Maturii sunt atenționați să-i monitorizeze strict și să nu le permită să se aventureze sau să se joace pe gheața subțire a bazinelor acvatice”, a afirmat Liliana Pușcașu.

„De asemenea, oamenii sunt rugați să nu opteze pentru activități de schiat și patinat pe gheața lacurilor, fiindcă stratul de gheață este destul de fragil. Atenționăm că aflarea și deplasarea pe apele înghețate pot avea consecințe grave!”, a spus Liliana Pușcașu.

În situații de risc, oamenii sunt rugați să apeleze Serviciul 112.

Mâine, afară se vor înregistra până la 12 grade Celsius ziua și până la 3 grade Celsius noaptea. La finalul săptămânii, vremea se va răci.  

Un american a rămas blocat într-un taxi autonom, care l-a învârtit într-o parcare

Mike Johns, un bărbat din SUA, a rămas captiv într-un taxi autonom în drum spre aeroport luna trecută. Într-o filmare care a apărut acum în mediul online este surprins momentul în care mașina fără șofer pur și simplu dă ture printr-o parcare. După ce situația s-a rezolvat, compania a anunțat că totul s-a petrecut din cauza unei actualizări de software, scrie digi24.ro.

– Mașina asta merge în cerc. Am un zbor de prins, de ce merge chestia asta în cerc? Am amețit, priviți ce face…

– Înțeleg…ne pare foarte rău, Mike, încercăm să rezolvăm problema, merge în cerc într-o parcare, nu?

– Merge în cerc într-o parcare. Mi-am pus centura de siguranță și nu pot să ies din mașină. A fost cumva ținta unui atac cibernetic? Ce se întâmplă? Mă simt ca într-un film… Face cineva mișto de mine? Am un zbor de prins.

– Voi trage acum mașina pe dreapta… așteaptă doar puțin.

– O, Doamne, sper că voi ajunge la timp să prind avionul.

Mike Johns se afla într-un taxi autonom al companiei Waymo în drum spre aeroportul Sky Harbor din Phoenix, când vehiculul a început să se învârtă în jurul unei parcări de mai multe ori, în timp ce bărbatul vorbea la telefon cu un reprezentant, scrie The Guardian.  Johns a spus că a amețit în timp ce mașina a continuat să facă ture în parcare și a declarat că acel moment „s-a simțit ca o scenă într-un thriller SF”. Reprezentantul Waymo, care îi oferea ajutor la telefon, l-a sfătuit să-și deschidă aplicația mobilă în timp ce ea încerca să oprească vehiculul, însă acesta a spus că nu „are opțiune de a controla mașina”.

Problema a fost rezolvată după câteva minute, a spus compania Waymo într-un comunicat. În cele din urmă, bărbatul a reușit să prindă zborul din Arizona către sudul Californiei, care, din fericire, a avut întârziere. Johns spune că a fost frustrat de experiență și că nu a putut să își dea seama dacă reprezentantul cu care a vorbit este om sau inteligență artificială.  Compania Waymo oferă servicii de călătorie autonomă în San Francisco, Los Angeles, Phoenix și Austin, din SUA. În timp ce mașinile companiei au efectuat milioane de drumuri în siguranță, incidente importante, inclusiv un vehicul fără șofer care a ucis un câine și a cauzat o coliziune care a rănit un biciclist, au alimentat mai multe îngrijorări. 

Familia Adrianei Ochișanu s-a mărit
Articolul anterior
Tendințe în modă în iarna 2022. Ce look-uri te vor face remarcată
Articolul următor