Prima sucursală maib a fost modernizată cu succes

După anunțarea noii identități de brand, maib a lansat o primă sucursală modernă, unde, în premieră, nu există casă, iar clienţii pot beneficia comod şi rapid de orice serviciu la același ghișeu. În atmosfera caldă de la sucursala Buiucani s-a pus accent pe confortul clienților: aceştia se vor simți în centrul atenţiei, iar designul din interior îi va uimi – muzică lentă pe fundal, tablouri cu feţe zâmbitoare şi loc de aşteptare relaxant, iar în aer – un parfum delicat. Toate, pentru ca clienții să se simtă familiar și să se bucure de servicii eficientizate.

Reprezentanții băncii susțin cu mândrie că au putut transforma o primă sucursală în conformitate cu promisiunea lor de brand orientată către clienți, având un nou model de serviciu operațional și o nouă identitate vizuală. Sucursala Buiucani este prima în care noua personalitate și noua identitate de brand au fost transpuse într-o experiență reînnoită a clienților, unde să le fie satisfăcute necesitățile financiare și să le fie depășite așteptările. Designul inovator al sucursalei își propune să creeze un mediu care să ofere un confort familiar clienților, fiind mai primitor, mai colorat, mai pozitiv, transparent și mai deschis.

Toate aceste transformări au fost concepute pentru a eficientiza timpul clienţilor, dar şi pentru a-i face să se simtă cofortabil chiar şi atunci când vin la bancă. Uimitor este şi faptul că, în premieră, în această sucursală reînnoită directorul acesteia îşi are biroul chiar în sală, pentru a fi şi el mai aproape de nevoile celor care păşesc pragul sucursalei și mereu alături de angajați.

Giorgi Shagidze, președintele maib: „Ne dorim să creăm în sucursale o nouă experiență care reflectă personalitatea maib și valorile noastre – mereu orientați către clienți, transparenți, profesioniști, demni de încredere, inovatori, agili, cu spirit de echipă. Rețeaua noastră de sucursale este și va rămâne în continuare partea tangibilă a brandului și identității noastre pentru clienți. Depunem eforturi pentru ca interacțiunea cu serviciile maib să fie cât mai simplă și mai ușoară, orice ar face și oriunde s-ar afla clienții noștri.”

Această sucursală e total diferită: prin abordare, rapiditate și asistență personalizată. La intrarea, fiecare vizitator este întâmpinat de un „consultant clienți” – care determină necesitățile individuale privind serviciile bancare, îi oferă sprijin și ghidează clientul către una dintre cele 3 zone speciale.

Zona de autoservire
Este o zonă dedicată pentru clienții care își doresc să facă autonom și rapid anumite operațiuni la ATM-uri, terminale de plată, cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc. Consultantul clienți oferă sprijin în utilizarea tehnologiilor digitale atât în mediul real, cât și în cel online, ajută și ghidează clientul spre zonele de deservire conform necesităților sale, fiind mereu alături pentru a crea experiențe de deservire de calitate fiecărui client.

Zona tranzacțională
Aici s-a pus accentul pe timpul și satisfacția clientului, trecând, astfel, la un nou nivel de deservire – „one-stop shop”, care permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă pentru o listă vastă de operațiuni și, implicit, economie de timp prețios pentru toată lumea. Alte beneficii ale acestuia ar fi simplificarea fluxului operațiunilor, o comunicare proactivă și asigurarea unei experiențe pozitive.

Zona consultativă
Zona consultativă, pe de altă parte, este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii, pentru a putea alege împreună cele mai potrivite soluții și a-l ajuta pe client să își atingă scopurile. Această zonă este mai relaxantă, potrivită pentru luarea deciziilor importante,
precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare. 

Aliona Stratan, prim-vicepreședintă maib: „Avem convingerea că datorită acestei noi strategii vom avea multe rezultate pozitive: reducerea semnificativă a timpului de așteptare și diversificarea funcțională a operațiunilor, dar și creșterea satisfacției angajatului maib pentru lucrul bine făcut, care este la fel de importantă pentru noi. Noile funcționalități operaționale au în spate filosofia noastră de business, au fost extrase din așteptările clienților prin sute de sondaje realizate și au fost testate timp de câteva luni în o serie de sucursale, unde am măsurat zilnic satisfacția clienților, iar rezultatele au demonstrat clar că aceasta este direcția în care trebuie să continuăm. În acest moment,
noul model operațional este deja disponibil la Sucursala Buiucani și se implementează în întreaga rețea.”

Implementarea noii strategii maib s-a produs din dorința de a fi mai aproape de clienți, fapt ce a determinat administrația băncii să creeze soluții inteligente, prin transformarea aspectului, dar și a modului de funcționare a sucursalei.

Scopul managementului băncii, cel de a oferi o experienţă unică, dar foarte comodă clienților, a fost atins cu succes.

Sucursala Buiucani este situată în Chișinău, pe strada Ion Creangă, nr. 78. Este îmbucurător faptul că, în curând, în această stilistică vor arăta și funcționa întreaga rețea maib.

Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu 59 de sucursale și 86 de agenții pe întreg teritoriul țării. Dintre acestea – 22 de sucursale și 32 de agenții se află în Chișinău, iar 37 de sucursale și 54 de agenții sunt distribuite uniform în republică. Prin rețeaua sa vastă de sucursale, maib servește circa un milion de clienți – corporații, întreprinderi mici și mijlocii, persoane fizice.

Moment emoționant în Parlamentul britanic: Un băiețel a rostit ”Tatăl Nostru” în limba română

Un moment emoționant dedicat Zilei Naționale a României a avut loc vineri în Parlamentul britanic, când Isaac, un copil de cinci ani, a rostit rugăciunea „Tatăl Nostru” în limba română, scrie agenția de știri Basilica a Patriarhiei Române. Momentul a avut loc la finalul unui eveniment aniversar organizat anual în Parlamentul Marii Britanii, cu ocazia Zilei Naționale a României, scrie ziua.md.

Un moment emoționant dedicat Zilei Naționale a României a avut loc vineri în Parlamentul britanic, când Isaac, un copil de cinci ani, a rostit rugăciunea „Tatăl Nostru” în limba română, scrie agenția de știri Basilica a Patriarhiei Române. Momentul a avut loc la finalul unui eveniment aniversar organizat anual în Parlamentul Marii Britanii, cu ocazia Zilei Naționale a României.

Ediția din acest an, intitulată „Precum în cer, așa și pe pământ”, a avut ca obiectiv evidențierea și celebrarea contribuției românilor la dezvoltarea și diversitatea vieții naționale din Regatul Unit al Marii Britanii.

La eveniment a participat Arhiepiscopul grec Nichita de Thyateira și Marea Britanie, care le-a vorbit participanților despre viața în comunitatea eclezială și despre iubirea față de aproapele.

Un alt invitat a fost doctorul Petre Breazu, cercetător al Universității din Cambridge, care a vorbit despre ură și discriminare, în contrast cu învățătura creștină.

„Învățăturile lui Hristos ne cheamă să iubim, să respectăm și să protejăm fiecare persoană, indiferent de originea sau condiția sa”, a transmis cercetătorul.

Potrivit datelor statistice, în Marea Britanie locuiesc aproximativ 1.1 milioane de români. Comunitățile românești sunt răspândite în diverse regiuni ale Regatului Unit, un număr semnificativ având rezidența în Londra, dar și în alte orașe mari precum Manchester, Birmingham sau Edinburgh.

Din acest motiv, Sfântul Sinod al Bisericii Ortodoxe Române a hotărât la începutul anului înființarea Arhiepiscopiei Marii Britanii și a Irlandei de Nord.

Salariul mediu în R. Moldova a crescut!

Mărimea salariului mediu lunar în Moldova în iulie-septembrie a fost de peste 14,1 mii lei, ceea ce este cu 14,2% mai mult decât în trimestrul III 2023, scrie infotag.

Astfel de date au fost publicate de Biroul Naţional de Statistică, menţionând că în sectorul real al economiei câştigurile s-au apropiat de 15 mii lei (+13,9%), în timp ce în sectorul bugetar continuă să rămână în urmă – 11,7 mii (+15,1%).

Potrivit calculelor statisticienilor, numărul de persoane ocupate în Moldova a crescut cu 0,6% pe parcursul anului. Cele mai mari salarii în Moldova sunt câştigate de cei angajaţi în domeniul informaţiei şi comunicaţiilor – peste 34 mii lei, în domeniul bancar şi financiar – 25,9 mii lei, iar de producătorii şi furnizorii de gaze, energie electrică, apă caldă, aer condiţionat – 21,1 mii lei.

Cele mai mici salarii sunt primite de lucrătorii din sectorul de catering şi cazare – 9,5 mii lei, din agricultură, silvicultură şi pescuit – 9,6 mii lei, precum şi din artă şi divertisment – 9,9 mii lei.

Salariile din învăţământ sunt încă departe de media statistică – doar 11,2 mii lei. În sănătate situaţia s-a îmbunătăţit, salariul mediu este de peste 15 mii de lei.

Teatrul ”Alexie Mateevici” invită la deschiderea unei noi stagiuni!

Teatrul Alexie Mateevici vă invită la deschiderea stagiunii XXVI! Așteptarea a luat sfârșit! După un an în care am construit, reclădit, reparat și ne-am depășit limitele, Teatrul Alexie Mateevici își redeschide ușile! 

Pe 14 decembrie, vă invităm să fiți alături de noi pentru a sărbători începutul stagiunii XXXVI și lansarea unei premiere: spectacolul Scaunele de Eugène Ionesco, în regia talentatului Florin Liță. 

Regizor din București, apreciat pentru modul unic în care îmbină tradiția cu modernul, vine să ne surprindă cu o montare care transformă absurdul într-un joc fascinant de întrebări și răspunsuri. Scaunele este o poveste despre sensul vieții, despre cât de importante sunt cuvintele rostite la momentul potrivit și despre obsesii – acele umbre care se așază confortabil pe scaun și nu te mai părăsesc. 

Poate o dorință să nu devină obsesie? Și dacă obsesia apare, cum îi facem față? Veniți să descoperiți împreună răspunsurile. 

Sub îndrumarea lui Florin Liță, actorii noștri – Elena Frunze-Hatman, Grigore Bechet, Giasti Sirah și Victor Untilă – aduc la viață personajele lui Ionesco într-un spectacol care explorează timpul, spațiul și formele în stilul inconfundabil al teatrului absurd.

Nu ratați reprezentațiile:

SCAUNELE:

  • 14 decembrie, ora 18:00 
  • 21 decembrie, ora 18:00 
  • 22 decembrie, ora 18:00 

MICUL PRINȚ

Vă așteptăm la Micul Prinț, în regia lui Mihai Țărnă – o istorie care nu are vârstă, dar reușește mereu să rămână actuală. Spectacolul este o invitație la reflecție, o călătorie prin lumi pline de înțelesuri, unde iubirea și bunătatea sunt cele mai prețioase comori. O poveste despre esența umană, perfectă pentru toate generațiile și mai relevantă ca niciodată în vremurile noastre. 

  • 17 decembrie, ora 18:00 
  • 18 decembrie, ora 18:00 
  • 19 decembrie, ora 18:00
  • 24 decembrie, ora 11:00 

ARTĂ  

Spectacolul ARTĂ, în regia lui Slava Sambriș, este alegerea ideală pentru acest an tumultos. Cele trei personaje – Francoise, Paula și Catherine – vă vor provoca să vă gândiți la limitele prieteniei și la ce înseamnă, cu adevărat, să cunoști pe cineva. Este o comedie dramatică plină de farmec, care cucerește prin replici tăioase, un stil minimalist și o poveste realistă. 

  • 20 decembrie, ora 18:00 

Biletele le găsiți pe pagina noastră https://tam.md/bilete/  sau pot fi rezervate la nr de telefon 0 604 41 471.

Familia Adrianei Ochișanu s-a mărit
Articolul anterior
Tendințe în modă în iarna 2022. Ce look-uri te vor face remarcată
Articolul următor