S-a lansat o nouă ediție a campaniei sociale „Cadoul din cutia de pantofi”!

Ieri, 5 decembrie, Asociația Obștească „Ajută un Om” a lansat cea de-a cincea ediție a campaniei sociale „Cadoul din cutia de pantofi”.  Cu susținerea Kaufland Moldova, organizatorii își propun în acest an să ajungă la peste 7000 de copii, în special din mediul rural.

separator

Toți doritorii pot dona cutii în cele 2 magazine Kaufland din Chișinău, aflate pe strada Decebal, 99/2, și bulevardul Mircea cel Bătrân, 25/1.

Cunoscut în lumea întreagă și desfășurat în preajma sărbătorilor de iarnă, „Cadoul din cutia de pantofi” este un proiect social, menit să aducă bucurii copiiilor din familiile social-vulnerabile sau cei din orfelinate.

„În 2015 pentru prima dată am desfășurat proiectul și am acumulat 570 de cutii – un număr impresionant, ținând cont de faptul că a fost un proiect-pilot. Cu fiecare ediție, numărul cutiilor donate a crescut, iar cifra celor 4 ani înseamnă peste 7000 de cutii donate de cetățenii țării noastre și distribuite de noi în satele raioanelor Criuleni, Dubăsari, Nisporeni, Călărași, Strășeni, Ungheni, Șoldănești, Sângerei, Dondușeni, Cimișlia, dar și copiilor grav bolnavi internați în spitalele din Chișinău”, a menționat Doina Cernavca, director executiv al Asociației „Ajută un Om”.

Să pregătești un cadou e mai simplu decât crezi: se ia o cutie de pantofi, se împachetează cu hârtie pentru cadouri, iar în cutie se pune tot ce aduce bucurie unui copil: rechizite școlare, jucării, obiecte de igienă personală, cărți, îmbrăcăminte nouă, dulciuri, iar pe cutia ambalată se menționează cui este destinată cutia (vârsta și sexul copilului).

„Spiritul sărbătorilor de iarnă ne aduc mai aproape de cei care au cea mai mare nevoie de noi. În acest an, Kaufland Moldova și-a asumat rolul de Moș Crăciun alături de Asociația „Ajută un Om” pentru a livra fericire și zâmbet pe chipurile copiilor din familii defavorizate. Noi trăim pentru generațiile viitoare, iar copii sunt mesaje vii a ceea ce facem și cum facem astăzi. Să fim un bun exemplu, pentru că doar prin implicare facem diferența”, a menționat Anna-Katharina Scheidereiter, CSR manager Kaufland România și Republica Moldova.

Scopul acestui proiect social este cu sens dublu: susținerea copiilor social-vulnerabili, copiilor grav bolnavi și a copiilor abandonați – pe de o parte, și, la fel de important – reîntregirea familiei în momentul cumpărăturilor pentru a pregăti un cadou pentru un copil care chiar are nevoie de asta. Prin intermediul acestui proiect, ne dorim să împărtășim empatie și dragoste față de toți copii, indiferent de apartenență etnică sau socială.

Campania socială „Cadoul din cutia de pantofi” a început ieri, 5 decembrie, și va dura până în 5 ianuarie 2020.

alte Articole interesante