Termoelectrica lansează numărul unic de contact al Serviciului Call-Center – 1300. Prin intermediul numărului scurt de telefon 1300, locuitorii municipiului Chișinău vor avea acces la aceeași gamă de servicii și operațiuni disponibile și până acum la numărul: (022) 447 447.
„La numărul scurt de apel 1300, Termoelectrica oferă acces mai ușor și rapid la serviciile de consultanță și diverse operațiuni puse la dispoziția consumatorilor săi, datorită faptului că este un instrument extrem de util, ușor de utilizat și de memorizat”, a precizat directorul general al SA Termoelectrica, Veaceslav Eni, citat într-un comunicat de presă al companiei.Serviciul Call-Center al Termoelectrica funcționează prin intermediul unei aplicații robotizate, care este disponibilă în limbile română și rusă, ce divizează informațiile oferite în mai multe domenii de interes, în funcție de necesitatea consumatorului. Este vorba despre informații privind modul de achitare a facturii, datorii sau contractare. De asemenea, sunt furnizate informații despre facturare, deconectări, lucrări și avarii.
Totodată, apelând la numărul scurt 1300, consumatorii Termoelectrica vor avea posibilitatea de a efectua un șir de operațiuni. De exemplu, vor putea transmite indicele curent al contorului sau să sesizeze scurgerile sau problemele de calitate și altele. Totodată, pentru consultații suplimentare toți doritorii au posibilitatea de a lua legătura cu un operator. În același timp, pentru a asigura îmbunătățirea calității deservirii, toate apelurile primite sunt înregistrate.
Paralel cu numărul scurt 1300 al Serviciului Call-Center rămâne activ și numărul de telefon (022) 447 447, precum și numărul de Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice, toate disponibile 24/24.