Mii de oameni au stat la o coadă kilometrică la Iaşi, blocaţi în maşini în apropierea aerogării. Ca să nu piardă zborul, mulţi s-au dat jos din automobile şi au alergat cu bagajele după ei spre aeroportul legat de oraş de o şosea care a rămas prea mică faţă de dezvoltarea aeroportului, transmite Observator. La aeroportul Iaşi, numărul pasagerilor a crescut cu 50% faţă de anul trecut. Directorul se aşteaptă la peste două milioane de călători anul acesta, după ce mai multe companii au introdus noi curse, iar Wizz Air a mutat zborurile din Chişinău la Iaşi.
Drumul spre aeroportul din Iaşi s-a transformat în maratonul trolerelor. Problemele au început duminică: maşinile care mergeau spre aerogară au fost prinse într-un ambuteiaj de proporţii, întins pe doi kilometri.
Ambuteiajul s-a format din cauza lucrărilor la noul terminal, care au blocat mare parte din parcarea aeroportului de la Iaşi. În plus, nouă curse erau programate să decoleze într-un interval puţin mai mare de o oră. Aproape două mii de călători s-au îndreptat, în acelaşi timp, spre autogară.
Situaţia nu a fost mult diferită nici la două zile după marea aglomeraţie. Angajaţii aeroportului au încercat să dirijeze traficul, dar aglomeraţie tot a fost.
La aeroportul Iaşi, numărul pasagerilor a crescut cu 50% faţă de anul trecut. Directorul se aşteaptă la peste două milioane de călători anul acesta, după ce mai multe companii au introdus noi curse, iar Wizz Air a mutat zborurile din Chişinău la Iaşi.
Directorul aeroportului îi sfătuieşte pe pasageri să meargă cu autobuzul. Singura linie de transport în comun care leagă aerogara de Iaşi vine la intervale care ajung şi la trei ore şi jumătate. Prima cursă de dimineaţă este la ora 9, după ce mai multe aeronave au decolat deja.
Noul terminal de la iaşi va fi gata anul viitor. Şoseaua spre aerogară are o singură bandă pe sens şi nu poate fi lărgită, pentru că ar însemna să fie tăiată pădurea prin care trece. Primăria promite că va construi alt drum de acces, dar, deocamdată, este în stadiul de proiect.