Cel mai fashion eveniment al primăverii – „Mall of Fame” – a fost o adevărată explozie de culoare și o sursă de inspirație pentru crearea ținutelor de primăvară-vară. Pe lângă sfaturile prețioase venite din partea stiliștilor, „Mall of Fame” a prezentat cele mai noi piese vestimentare, pe care orice fashionistă trebuie să le aibă în garderobă. Iar zeci de bloggeri și persoane publice din showbiz-ul autohton s-au adunat la Shopping MallDova pentru a fi parte a evenimentului care setează tendințele în domeniul modei.
Noutatea celei de-a șasea ediții a „Mall of Fame” – Fashion Battle între trei cei mai influenți fashion bloggeri din țară – a atras toate privirile. Fashionistele și-au creat singure ținutele, având la dispoziție colecțiile brandurilor prezente în Shopping MallDova.
Hellen Monroe a optat pentru o ținută în nuanțe de ultraviolet, declarată culoarea anului de către Institutul Pantone. Piesa de rezistență a ținutei a fost sacoul de culoare violet, asortat cu o bluză vaporoasă în aceeași culoare și cu o pereche de pantaloni de culoare albă.
Hellen Monroe, fashion blogger:
„Ținuta pe care am prezentat-o este în conformitate cu trendurile anului 2018. Cee ace am văzut pe podiumurile din Milano sau Paris, am încercat să combin astăzi, într-o singură ținută.”
Cristina Tabun a purtat o rochie ¾ în nuanțe de verde, asortată cu o geacă din piele ecologică în verde-deschis și accesorizată cu o geantă de culoare roșie.
Cristina Tabun, fashion blogger:
„Prin această ținută am încercat să conving doamnele să renunțe la pantaloni, să poarte rochii feminine, pline de culoare și să nu le fie frică de culori vii.”
Vlada Cotorobai a ales o ținută sporty-chic, similară cu cele purtate de mai multe vedete internaționale în clipurile muzicale.
Vlada Cotorobai, fashion blogger:
„Am vrut să mă diferențiez de colegele mele. Optez pentru minimalism, dar acum am decis să mixez culorile. Îmi place atmosfera de aici. E foarte multă lume faină, lume stilată.”
Asemeni unei vedete la Hollywood a strălucit de pe scenă și prezentatoarea evenimentului, care a optat pentru o rochie roșie în stil „femme fatale.”
Lilu, prezentator „Mall of Fame”:
„Am mers prin foarte multe magazine ca să găsesc ținuta potrivită. Îmbrăcasem câteva rochii foarte frumoase, dar atunci când îmbrac o rochie, trebuie să mă simt altfel. În această rochie, chiar m-am simțit așa.”
În timp ce doamnele și domnișoarele și-au făcut notițe, admirând ținutele trendy de pe podium, bărbații au fost cu ochii pe noul Volkswagen Tiguan, prezentat la parterul Centrului Comercial, unde a avut loc evenimentul. Partenerul principal al proiectului „Mall of Fame” – compania Rumeon – este distribuitor exclusiv în Moldova, care a adus la Chișinău, în premieră, modelul ce a cucerit deja piețele SUA și a Europei.
Fashion-talk-ul s-a transformat într-o seară de suflet, atunci când pe scenă a urcat cântăreața Irina Rimeș, care a delectat publicul cu varianta acustică a hiturilor sale. Invitata specială a evenimentului a recunoscut că adoră să facă shopping de fiecare dată când vine în Moldova. O regulă de aur îi ajută să nu dea greș niciodată în alegerea ținutelor.
Irina Rimeș, interpretă:
„Știu că trebuie să te îmbraci cum îți dictează sufletul și personalitatea, pentru că altfel nu ești credibil”.
Evenimentul Mall of Fame a devenit deja tradiție pentru Shopping Malldova, de fiecare dată reușind să uimească vizitatorii cu invitați din prima linie a domeniului modei, dar și cu sesiuni de muzică de calitate.
Natalia Rogovschii, Director Marketing și PR „Shopping Malldova”:
,,„Mall of Fame” se desfășoară la Shopping Malldova de 2 ori pe an, iar, între timp, a ajuns un eveniment de referință pentru fashion-ul autohton. De fiecare data încercăm să oferim vizitatorilor, pe lângă noutăți din domeniul modei, o porție de distracție, prin organizarea concursurilor și invitarea artiștilor de top.”
Evenimentul s-a încheiat cu o tombolă, unde cei mai norocoși oaspeți s-au ales cu diverse premii de valoare: de la elegantele accesorii Carpisa până la produsele cosmetice naturiste Organic Shop sau vinurile rafinate de la Bostavan Wines.