A mai trecut o săptămână pentru participanții reality show-ului ”Business Factory”, timp în care cei 7 au îndeplinit prima temă pentru acasă, s-au pus pe căutat furnizori de marfă şi primii clienţi, dar şi au înfruntat prima provocare, care le-a scos la iveală calitățile antreprenoriale și abilitățile de convingere. Tot învățăceii noștri au fost inițiați în ale marketingului la o nouă lecție de Coaching.
Provocarea de a vinde un măr în stradă, cu 20 de lei, timp de 30 de minute i-a pus pe tinerii antreprenori în situaţia de a căuta variate soluţii ca să-şi atingă scopul, inclusiv accente pe promovarea produsului autohton, participarea la acte de caritate sau un lanţ de bartere la Piaţa Centrală, în cazul lui Arcadie Scobioală, până a obținut suma de 20 de lei.
Rezultatele finale:
Daniel Budici: 30 min, 0 lei
Irina Rogojina: 9 min, 27 lei
Viorel Barbănouă: 3 min, 20 lei
Valeria Cosonea: 6 min, 50 lei
Ilie Crețu: 10 min, 50 lei
Ana-Maria Cojocaru: 14 min, 20 lei
Arcadie Scobioala: 23 min, 20 lei
Vezi cum s-au descurcat participanţii, urmărind cea de-a treia emisiune:
Pentru viitorii businessmeni munca abia a început. Săptămâna aceasta ei vor face față altor încercări: să elaboreze propriul Landing Page, bannere, flyere şi să vadă cu ce avantaje ar putea cuceri piaţa autohtonă.
Nu uita să urmăreşti reality show-ul “Business Factory” în fiecare seară de sâmbătă şi să-ţi susţii favoritul votând pe pagina proiectului TV.