O companie aeriană a fost obligată de Curtea Supremă de Justiție să-i achite aproape 1250 de euro unui bărbat din Republica Moldova, din cauza anulării unui zbor operat de această companie din Chișinău spre Birmingham, Marea Britanie, în anul 2017.
Bărbatul a cumpărat un bilet spre Birmingham pentru data de 31 august 2017, a venit la Aeroport și a aflat că zborul a fost anulat. Acesta a fost nevoit să-și cumpere un bilet de trei ori mai scump pentru a ajunge într-un final la destinație. Pasagerul a scos din buzunare 211 euro pentru noul bilet, în condițiile în care biletul pentru zborul cu „Fly One” l-a costat 48 de euro.Compania a încercat să rezolve neînțelegerea pe cale amiabilă și i-a propus să-i restituie banii pentru biletul la zborul anulat și să-i ofere o reducere de 50% la alt zbor, însă bărbatul a refuzat și s-a adresat în instanță, relatează TV 8.
Prima instanță a obligat compania să-i plătească fostului client o compensație de 400 de euro, un prejudiciu material de 162 de euro, încasarea venitului ratat de către pasager din cauza anulării zborului în sumă de 442 de lire sterline și plus cinci mii de lei – prejudiciu.