Viața de lux a lui Cristiano Ronaldo. Cum arată locuința de vis din Torino

Cristiano Ronaldo a locuit în câteva case uimitoare de-a lungul anilor – departe de începuturile sale umile din Madeira.

colajronaldo

După ce a ajuns la Old Trafford, Ronaldo a cheltuit 3 milioane de lire sterline pe o proprietate incredibilă din Alderley Edge. Apoi, când s-a mutat la Real Madrid în 2009 pentru 80 de milioane de lire sterline, a cumpărat un conac uimitor cu suma de 4,8 milioane de lire sterline în cartierul exclusivist La Finca.

În prezent locuiește la Torino, în două vile alăturate aflate pe un drum privat păzit de securitate, care duce la o poartă de intrare. Vilele în sine, a căror chirie este de 50,000 de dolari pe zi, au intrări separate și sunt înconjurate de grădini luxuriante și vegetație.

Proprietatea este situată atât de sus „ca și cum Torino ar fi la picioarele lui CR7, un tribut al orașului pentru mult așteptatului și nou-sositului campion”, a raportat La Gazzetta dello Sport la momentul cumpărării.

Locuința respectivă are 8 dormitoare, o sală de sport, o piscină interioară, vegetație luxuriantă, care înconjoară proprietatea și oferă intimitate de la ochii curioși, și o vedere panoramică uimitoare asupra orașului.

Ronaldo are, de asemenea, o casă de vacanță în valoare de 1,4 milioane de lire sterline în Costa del Sol, precum și o casă de 7 milioane de lire sterline în Madeira, în care locuiesc mama și fratele său.

Doi indivizi beți au fost reținuți după ce au dat cu piciorul în agenții de patrulare ai INSP, la Ungheni

Doi indivizi în stare de ebrietate au fost încătușați, după ce au sărit la bătaie la un echipaj de patrulare al INSP, care au tras pe dreapta un automobil de marca Mercedes E Class. Cazul a avut loc în noaptea de 8 ianuarie, în jurul orei 01:00, în localitatea Petrești, din raionul Ungheni, scrie pulsmedia.MD.

Membrii echipajului MAI 0345, aflându-se în misiune de serviciu, au tras pe dreapta un automobil de marca Mercedes, iar în timpul documentării, din mașină au coborât doi indivizi în stare de ebrietate, în vârstă de 34 și respectiv 42 de ani, care au început a avea un comportament agresiv în raport cu agenții de patrulare.

Ulterior, individul de 42 de ani i-a aplicat unuia dintre polițiști o lovitură cu piciorul în abdomen, după care a dat cu piciorul și în portiera BMW-ului de serviciu al polițiștilor.

ei doi buclucași au fost încătușați de oamenii legii și escortați la IP Ungheni unde au fost reținuți pentru72 de ore, pe numele lor fiind pornite procese penale pentru ultragiere.

Sursele noastre au ținut să menționeze că la data de 8 ianuarie, cazuri de ultragiere a polițiștilor au fost înregistrate și la Inspectoratele de Poliție Soroca și Drochia.

Astfel, la Soroca, la ora 21:10, un individ în vârstă de 24 de ani, în timp ce ieșea din barul Patrașcu, intenționat a dat cu piciorul în Duster-ul poliției MAI 4051, în timp ce oamenii legii documentau o infracțiune.

În rezultatul acțiunilor individului agresiv, a fost deteriorat suportul pentru plăcuțele de înmatriculare al autospecialei IP Soroca.

 Agresorul a fost escortat la inspectorat, unde a fost testat cu aparatul Drager, iar rezultatele au arătat că acesta avea 1,12 mg/l de alcool pur în aerul expirat.

Un alt caz a fost înregistrat în jurul orei 23:55, pe strada Ștefan cel Mare, din orașul Drochia, un polițist a fost agresat și înjurat ca la ușa cortului, de un individ în vârstă de 27 de ani, originar din localitatea Moara de Piatră, din același raion. Pentru că nu s-a supus cerințelor legale ale omului legii de a se calma, agresorul a fost încătușat și escortat la IP Drochia pentru documentare.

Starea de alertă la Aeroportul Chișinău: Cineva a activat intenționat butonul antiincendiu de la etajul 2

Un semnal de alertă de incendiu ar fi pornit intenționat Aeroportul Chișinău la de către persoane necunoscute care ar fi activat butonul antiincendiu la etajul 2 al zonei sterile. Starea de alertă a fost anulată, iar oamenii legii interprind măsuri speciale de investigații pentru a identifica făptașul, informează unica.md cu referire la un comunicat oficial.

”Pompierii au intervenit ĭn urma declanşării alertei de incendiu la Aeroportul Internaţional Chişinău

Ĭn dimineaţa zilei de 10 ianuarie 2025, pompierii IGSU au fost solicitaţi la Aeroportul Internaţional Chişinău, după ce Serviciul 112 a fost anunţat despre declanşarea sistemului de alarmă la incendiu. Apelul a fost recepţionat la ora 8 :40. La faţa locului au fost îndreptate 3 echipe de salvatori. Angajaţii IGSU urmează să meargă în recunoaştere pentru a stabili dacă există vreo o sursă de aprindere, care la moment nu a fost confirmată. Toate persoanele din interiorul Aeroportului au fost evacuate.

Circumstanţele urmează a fi stabilite pe parcurs. În urma situaţiei nimeni nu a avut de suferit.

La ora 09:02, ĭn urma, cercetărilor efectuate de specialişti la faţa locului nu a fost confirmată nici o sursă de aprindere., anunță IGSU.

Până în 2030 va fi dublat numărul de poduri peste Prut

A fost desemnată compania care va elabora Studiului de Fezabilitate pentru patru poduri rutiere noi peste Prut, a anunțat secretarul de stat la ministerul Transporturilor de la București, Irinel Ionel Scrioșteanu, transmite IPN.

Este vorba de podul nou Costești – Stânca al cărui amplasament va fi pe teritoriul județului Botoșani și al raionului Rîșcani.

Podul nou Leova – Bumbăta al cărui amplasament va fi localizat în estul României, la nivelul județului Vaslui și în sud-vestul Republicii Moldova, raionului Leova.

Podul nou Leca – Falciu al cărui amplasament va fi pe teritoriul județului Vaslui și al raionului Cantemir.

Totodată, podul nou Bărboieni – Răducăneni al cărui amplasament este localizat în estul României, la nivelul județului Iași și în vestul Republicii Moldova, la nivelul raionului Nisporeni.

Până în anul 2030 ministerul român menționează că va fi dublat numărul podurilor rutiere existente.

Valoarea totală estimată pentru realizarea primei etape de proiectare a celor patru poduri peste Prut este de puțin peste un milion de lei românești fără TVA, pentru fiecare lot în parte, iar sursa de finanțare este asigurată de la bugetul statului român. Termenul de elaborare a Studiului de Fezabilitate este de 12 luni.

Potrivit autorităților construcția acestor poduri peste Prut va duce la eliminarea blocajelor din punctele de trecere a frontierei, creșterea capacității de transport dintre cele două țări, realizarea conectivității Republicii Moldova cu rețelele europene de transport TEN-T și fluidizarea fluxului de transport mărfuri cu camioanele ce trebuie operate în Portul Constanța.

Situație alarmantă în capitală: spitalele sunt pline cu gravide și lăuze infectate
Articolul anterior
Cod Roșu la Cahul. Nu mai sunt locuri libere în spitale, iar medicii sunt absolut epuizați
Articolul următor