Fese bombate și fără celulită în 5 pași!

portret
Dina Țurcan,
instructor Unica Sport

Coapse reliefate, fese bombate și fără celulită! E posibil, dacă te apuci de astăzi să faci exercițiile necesare. Instructorul Unica Sport, Dina Țurcan, îți propune 5 exerciții care-ți vor modela perfect aceste părți ale corpului.

separator
Dacă nu știi cum să te alimentezi corect, dacă îți dorești să slăbești sănătos, Unica Sport a creat Un Regim Personalizat acum disponibil și online. Accesează alimentatie.unicasport.md, completează formularul și respectă recomandările specialiștilor primite pe adresa ta de email. Cu siguranță, vei reuși să slăbești, chiar dacă ești departe de casă, ai copii mici sau nu ai timp să faci sport după metoda Unica.

Ia-ți Testarea Nutriţională şi Fiziologică online, slăbește sănătos cu Unica Sport!
Pentru a afla mai multe detalii, sună la numărul de telefon 069000682 sau scrie un email la adresa natalia.velicoglo@unicasport.md

Fese antrenate

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu picioarele depărtate la nivelul umerilor și cu brațele unite în față, la nivelul pieptului. În continuare, efectuează o fandare în posterior. Revino la poziția inițială și realizează o semigenoflexiune. Inspiră pe nas atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori cu un picior și de 20 de ori cu celălalt picior.1

Coapse și fese tonifiat

Începe exercițiul în poziție semiașezată, cu brațele unite în față, la nivelul pieptului. În continuare, ridică-te, ducând, concomitent, un picior lateral. Inspiră pe nas atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori cu un picior și de 20 de ori cu celălalt picior.2

Fese bombate

Începe exercițiul cu un picior flexat în față și unul în spate, apleacă-te și sprijină-te într-un braț. Extinde piciorul din spate, rămânând cu palma la podea. Inspiră pe nas atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori cu un picior și de 20 de ori cu celălalt picior.3

Coapse reliefate

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu un picior extins în față și altul în spate. Ține brațele cu gantere pe lângă corp. În continuare, flexează concomitent picioarele astfel încât între coapse și gambe să obții unghiuri de 90 de grade și mâinile în față. Inspiră pe nas atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori cu un picior și de 20 de ori cu celălalt picior.5

Coapse fără celulită

Începe exercițiul în poziție așezată, cu un picior extins și altul flexat. Pune două gantere deasupra genunchiului piciorului extins. În continuare, ridică piciorul extins. Inspiră pe nas atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori cu un picior și de 20 de ori cu celălalt picior.5

Kim Kardashian a slăbit 15 kilograme în 6 săptămâni!
Articolul anterior
Trucul lui Marilyn Monroe pentru buze senzuale!
Articolul următor
Alte articole interesante