Picioare sculptate în 5 pași!

12355314_980932081974498_389161663_n
Olga Dosca,
Instructor Unica Sport

Te jenezi să porți rochii sau fuste pentru că ai grăsime pe picioare? Îți dorești fese și coapse tonifiate? Instructorul Unica Sport, Olga Dosca, îți prezintă 5 exerciții care te vor scăpa de țesutul adipos.

separator
Fese bombate


Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu brațele pe coapse. În continuare, flexează un picior în posterior, pe diagonală în interior. Revino la poziția inițială și realizează o fandare în posterior, apoi revino la poziția inițială și realizează o fandare pe diagonală în exterior. Inspiră pe nas atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori cu un picior și de 20 de ori cu celălalt.

1

Coapse și brațe tonifiate

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu sprijin pe un picior și cu un picior în față pentru echilibru. Ține în mâini câte o ganteră. În continuare, flexează brațele, apoi efectuează o așezare pe piciorul de sprijin și extinde brațele anterior, paralel solului. Inspiră pe nas atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori, apoi schimbă piciorul și efectuează încă 20 de ori.

2

Coapse interne fără celulită

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu brațele pe talie, cu genunchii și vârful degetelor orientate în părți. Realizează o fandare, ridicându-te pe vârful degetelor de la un picior, revino la poziția inițială, apoi pe vârful degetelor de la celălalt picior. Inspiră pe nas atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori.

3

Fese sculptate și spate sănătos

Începe exercițiul culcată pe abdomen, cu brațele flexate sub barbă și cu un picior flexat astfel încât între gambă și coapsă să formezi un unghi de 90 de grade. În continuare, ridică piciorul flexat. Inspiră pe nas atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori cu un picior și de 20 de ori cu celălalt picior.

4

Fese ferme

Începe exercițiul culcată pe spate, cu un picior flexat, cu sprijin pe călcâi și cu celălalt extins sub unghi de 45 de grade deasupra solului. În continuare, ridică posteriorul de la saltea, apoi ridică piciorul mai sus, până la nivelul genunchiului de la piciorul flexat. Inspiră pe nas atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori cu un picior și de 20 de ori cu celălalt picior.

5

Fosta solistă de la “Serebro” s-a ras pe cap!
Articolul anterior
Top 5 filmulețe care ne-au făcut să plângem în 2015!
Articolul următor
Alte articole interesante