„Nikita Rinadi” – un deceniu de activitate! Secretele celui mai longeviv brand autohton dedicat femeilor
Secretele celui mai longeviv brand autohton dedicat femeilorUn simplu click pe reţelele de socializare dezvăluie multe nume sonore care, de-a lungul anilor, au îmbrăcat hainele marca „Nikita Rinadi”. Brandul autohton dedicat în totalitate femeilor. În acest an, renumita compania marchează 10 ani de activitate pe piaţa din Republica Moldova. Secretul longevităţii ni l-a dezvăluit fondatoarea brandului – Nadya Gudumac.
- 10 ani de activitate! Este posibil să supravieţuieşti, în Republica Moldova, în domeniul modei, atâta vreme? Care este secretul?
- Da, este posibil! Ba mai mult! Este posibil să te şi dezvolţi. De multe ori sunt întrebată care este „secretul” care face posibilă menţinerea brandului „Nikita Rinadi” pe piaţa autohtonă. Sincer, acest „secret” este, de fapt, o muncă enormă, o dârzenie, dacă vreţi, aproape ne mai întâlnită. Ne-am încăpăţânat, în sensul bun al cuvântului, încă de la început, să nu cedăm presiunilor, greutăţilor şi nopţilor nedormite. Orice lucru, indiferent dacă e vorba despre afacere sau nu, nu poate lua foc decât atunci când ai un scop bine definit, doar atunci când îţi doreşti ceva cu adevărat şi eşti dispus să faci sacrificii.
- Dacă tot a venit vorba despre sacrificii, dumneavoastră ce aţi sacrificat pentru a menţine brandul în trend?
- Cu ceea ce avem noi, oamenii, mai de preţ – timpul! Am sacrificat timpul meu, anii, sănătatea, pe alocuri, prietenii, familia. Dar, investiţia sufletească în acest proiect este răsplătită ori de câte ori văd hainele create de noi care bucură femeile noastre.
- Aţi sacrificat destul de mult pentru altcineva. S-a meritat? Nu regretaţi?
- Absolut deloc! Ideea brandului „Nikita Rinadi” a avut la bază, încă din start, fericirea celor care ne înconjoară, iar în cazul nostru vorbim despre femei. Spuneam şi cu altă ocazie, eu am avut marele noroc să văd, acum mulţi ani, cum sunt îmbrăcate femeile de peste hotare şi cât de bine arată. Astfel a venit şi ideea, dorinţa, de a oferi această fericire, aici, în ţara noastră. Când începe să te preocupe cu adevărat un alt om de lângă tine, dispare regretul faţă de persoana ta sau îngrijorarea că te neglijezi în favoarea altuia. Eu, la fel ca noi toţi, am avut de ales şi am ales să aduc fericirea pe chipul femeilor din Republica Moldova.
- Cum aţi descrie 10 ani de activitate în fruntea „Nikita Rinadi”?
- Cu urcuşuri şi coborâşuri. Cu prezentări de modă în anii când ţara noastră nu avea aşa ceva. Cu o pandemie care ne-a îngenunchiat şi ne-a arătat că nimic nu este veşnic. Cu toate acestea, în acest an, noi, marcăm 10 ani de la lansarea brandului „Nikita Rinadi”, iar acest lucru ne dovedeşte, o dată în plus, că am ales calea cea dreaptă şi am ştiut cum să ne menţinem. În toată această perioadă am învăţat, de asemenea, că putem face faţă provocărilor, putem să ne depăşim propriile aşteptări. Ne-am „crescut” generaţii de tinere care au ales hainele noastre. La fel, ne-am întinerit clienţii, ceea ce donotă că, tinerele noastre ştiu să pună preţ pe propia persoană, ceea ce, poate noi, acum 15, 20 de ani nu am ştiut să facem.
- Care sunt planurile pentru următorii 10 ani?
- Să repetăm acest interviu cu ocazia, deja, a 20 de ani de activitate! Mai în glumă mai în serios, în primul rând, ne dorim sănătate şi vouă la fel. Indiferent de cifre, noi ne dorim să putem reveni la frumoasele tradiţii de lansări de modă, cu oameni mulţi, frumoşi la chip, fără a ne teme. Acest lucru, cu siguranţă, va avea loc, mai devreme sau mai târziu. Eu sunt mândră să mă aflu în fruntea brandului „Nikita Rinadi”, dar să ştiţi că fără echipa – nimic nu ar fi posibil. Oameni care, zi de zi, fac posibilă apariţia colecţiilor de sezon. Consultanţii din magazin, cei care au grijă să reacţioneze mereu la mesajele online ale cumpărătorilor. Aceşti 10 ani de activitate sunt meritul fiecăruia dintre ei, cei care au contribuit la dezvoltarea brandului. Eu le mulţumesc pentru încredere şi pentru faptul că sunt alături de mine.
Vă mulţumim pentru tipul acordat!