Ana Popenco și Natalia Mitereva au lansat brandul „Niche”! “Aceste tricouri au cel mai important organ: inima.”

Ana Popenco și Natalia Mitereva, în colaborare cu Georgeta Mir, au lansat un nou brand, care îți pune la dispoziție zeci de tricouri cu personalitate. Prin intermediul acestor piese vestimentare, care au printate pe ele câte o imagine și câte o frază cu sens, creatoarele vor să demonstreze că poți fi stilată și într-o pereche de blugi asortați cu un tricou.

separator

17759922_10212771957920931_2654650851035019306_n

  • unicamd unica.md Cu cine ai lansat noul brand?
  • Ana Popenco

    Am lansat brandul „Niche”, new T-Shirt line made in Moldova, împreună cu Natalia Mitereva. Niche are tricouri care înseamnă stări, emoții, inimă.  Este o altă provocare de suflet la care muncim de ceva timp împreună cu Natalia.

    Câteva săptămâni în urmă, am stabilit o frumoasă colaborare de primăvară cu brandul Georgette, care impresionează prin atitudine și profesionalism. Toate se dezvoltă ritmic și sănătos datorită acestei frumoase colaborări cu Georgeta Mir.

  • unicamd unica.md De unde vine denumirea “Niche”?
  • Ana Popenco

    De ceva vreme eram în căutări cu Natalia, literele se transformau deja în ecuații, calcule în care încerci să identifici ceva personal, și nimic nu aducea armonia aia, când realizezi că ai potrivit cea mai reușită variantă. Căutam ceva care descrie starea din interior, de împlinire, și într-o seară am dat de această variantă.

    Imediat am sunat-o pe Natalia și i-am vorbit despre „Niche”, pronunțat neapărat în franceză. Când spui despre cineva: „he found his niche in life”… Atunci am înțeles că persoana și-a găsit locul, vocația, poziția și se simte bine în nișa lui. Why not?

17759956_10212784416512388_5831227521568821157_nMRZ_9906

  • unicamd unica.md Ce fel de tricouri?
  • Ana Popenco Tricouri pe care găsiți imagini alb-negru și fraze cu înțeles, care însoțesc aceste imagini… Mai exact, imagini care au scos o vorbă. (zâmbește)

ftr6

  • unicamd unica.md Prin ce se vor deosebi de celelalte tricouri de pe piață?
  • Ana Popenco Totul este relativ, fiecare își prezintă ideile sale în maniera care îl reprezintă. Se deosebesc prin faptul, că dincolo de stofă, se ascunde munca trecută prin fiecare om care a contribuit la realizarea acestei idei. Aceste tricouri au cel mai important organ: inima.

  • unicamd unica.md Cine vor fi clienții voștri?
  • Ana Popenco Acest segment își conturează deja activ existența. Și suntem atât de mândre să ne cunoaștem publicul. Sunt femei frumoase, puternice, adevărate, altfel. Ele atât de armonios potrivesc tricourile cu blugii preferați… Toată admirația pentru fieacare femeie.
17523244_10212746684569113_6745235021778577889_n17760240_10212746293639340_524991016971272889_n

  • unicamd unica.md De unde vom putea achiziționa aceste tricouri?
  • Ana Popenco

    Aceste tricouri pot fi achiziționate în următoarele magazine:

    Magazinul Moda | Ștefan cel Mare, 83

    Centrul comercial Unic | Ștefan cel Mare, 8

    Magazinul Zorile | Calea Ieșilor, 8

    Zece procente din vânzările tricourilor sunt oferite Fundației “Suflet Generos”. Această campanie fiind valabilă încă două săptămâni. O frumoasă colaborare cu Georgette aduce atâta împlinire.

    Blugii preferați și tricourile noastre, așa să înceapă primăvară!

17757330_10212747724755117_7530724143340379468_n

17629967_10212726487104189_3636041000923676279_n17634539_10212749584321605_4337405589273379659_n

#DEZminte: Mituri despre Menopauză: “Începe întotdeauna la 50 de ani?”

În această ediție DEZminte, dezbatem 10 dintre cele mai răspândite mituri despre menopauză și le clarificăm împreună cu un invitat special,  Angela Stratulat, medic ginecolog. Vom discuta despre schimbările care au loc în corpul femeii, despre impactul menopauzei asupra sănătății și despre cum pot femeile să gestioneze mai ușor această etapă. Vom explora împreună adevărul din spatele miturilor și vom răspunde la întrebările publicului.

#StilIconic – Victoria Roșca în rolul Coco Chanel:”!”

Victoria Roșca, cunoscută sub numele de Zâmbărele, traversează o perioadă unică și plină de inspirație, atât în plan personal, cât și profesional. Acum, în așteptarea celui mai frumos rol al vieții – cel de mamă pentru a doua oară –, Victoria își continuă călătoria creativă și debutează în rolul iconicei Coco Chanel. Alegerea acestui personaj nu este întâmplătoare, ci simbolizează puterea transformării, curajul de a inova și eleganța atemporală, trăsături care rezonează perfect cu personalitatea și spiritul Victoriei.

Coco Chanel a revoluționat lumea modei, redefinind feminitatea și demonstrând că stilul este o expresie a libertății și a identității.

La fel, Victoria Roșca, cu umorul, energia și autenticitatea sa, a reușit să cucerească inimile publicului, devenind un simbol al creativității și al optimismului.

Transformarea sa în Coco Chanel este o celebrare a feminității în toate formele ei – fie că vorbim despre forța interioară, despre frumusețea subtilă sau despre capacitatea de a inspira.

*Partenerul general și locul de unde am găsit minunatele ținute:

Centrul Comercial UNIC

#mamasita: Slacfenco Anastasia alias mamadepisici – “Sarcina a fost groaznică!”

Sunt deja 3 luni din moment ce în casa invitatei noastre, Slacfenco Anastasia, a apărut un nou suflețel, “bombonica”, cum este dezmierdată de oamenii dragi. Și în acest episod de #mamasita, ultimul din acest an, aceasta ne povestește cum a fost sarcina și nașterea, dar și provocările prin care a trecut. Iar noi ne revenim în 2025 cu noi episoade superbe!

Trei copii care au crescut în orfelinat își caută loc de muncă
Articolul anterior
Program săptămânal de exerciţii pentru acasă care te vor ajuta să arăţi de milioane
Articolul următor