Noaptea reducerilor la Shopping MallDova

Reduceri spectaculoase, premii generoase și un program distractiv incendiar! Toate s-au regăsit la cel mai aşteptat eveniment de cumpărături de la Shopping MallDova – Noaptea Reducerilor. Pe 22 mai, sute de vizitatori au avut şansa unică de a trăi la maxim momente de distracţii combinate cu promoţii captivante la cumpărăturile nocturne. Cele mai populare mărci internaționale și autohtone din centrul comercial au expus reduceri de până la 70% și oferte de nerefuzat, iar restaurantele au preparat meniuri speciale și cadouri apetisante.

separator

În Noaptea Reducerilor visele se împlinesc

Până la miezul nopții, toți vizitatorii centrului comercial au beneficiat de reduceri de vis pentru toată gama de produse. Amatorii de shopping nu au ratat nici o șansă pentru a se bucura din plin de oportunitatea de a cumpăra orice le-a fost pe plac şi au rămas încântați de oferte.

Liudmila, vizitatoare: „Preţurile sunt foarte mici, iar sortimentul destul de mare. Îmi doream demult să fac cumpărături, iar acum, datorită reducerilor voi reuşi să cumpăr mai multe articole”.

Inga, vizitatoare: „Reducerile sunt foarte mari. Am reuşit să iau haine atât pentru copil, cât şi pentru soţ. Să poţi cumpăra orice îţi doreşti la preţuri mici este practic un vis împlinit”.

Ana, vizitatoare: „Aici, la Shopping MallDova am găsit un sortiment foarte vast, în special pentru sezonul de vară. Preţurile sunt foarte accesibile”.

Irina, vizitatoare: „Noi ne-am informat despre acest eveniment de pe internet. Reducerile chiar sunt destul de mari şi am făcut multe cumpărături. Practic am economisit vreo 600 de lei”.

NSPP9

Cadouri generoase pentru cumpărători

În Noaptea Reducerilor surprizele s-au ţinut lanţ. Shopping MallDova a răsplătit pasiunea pentru cumpărături cu cadouri generoase. Astfel, cei care au achiziţionat articole vestimentare sau alte lucruri importante în valoare de 1000 de lei, au câştigat pe loc unul dintre cele 1000 de premii: televizor, electrocasnice, produse cosmetice, piese vestimentare, accesorii, jucării, veselă, meniuri speciale, certificate valorice, certificate pentru bowling și carduri de reducere.

Mai mult. Cel mai generos cumpărător s-a ales cu marele premiu al Nopții Reducerilor – un bilet avia tur-retur, pentru două persoane, spre cea mai populară destinație din Europa! Aceasta s-a dovedit a fi o doamnă, care la sfârșitul serii a prezentat bonul de cumpărături cu cea mai impresionantă sumă.

Maria, câştigătoarea marelui premiu: „Eu de fapt nu câştig nimic niciodată. Astăzi norocul m-a însoţit, pentru că pe lângă faptul că am beneficiat de o mulţime de premii la tombolă, precum certificate valorice, am intrat şi în posesia marelui premiu. Mulţumesc mult. Sunt foarte fericită”.

Program distractiv incendiar

La Shopping MallDova, în Noaptea Reducerilor  vizitatorii şi-au împlinit atât pofta de shopping, cât şi cea de distracţie. O prestaţie de excepţie au avut iluzioniștii Garry Cozma și Vladimir Gavriliuc, care i-au transferat pe vizitatori pentru câteva clipe într-o lume a trucurilor magice. Oaspeţii centrului comercial au asistat şi la un impresionant show de porumbei. Experimente spectaculoase au fost prezentate alături de grupul „Mendelevium”, iar „Sis’n’Bro” și Natalia Duminică au surprins prin graţie în paşi de dans.

NSPP5

Shopping MallDova, singurul centru comercial de nivel european din Republica Moldova care oferă un sortiment impresionant de articole de cea mai bună calitate, puse la dispoziția vizitatorilor în peste 100 de magazine. Aici vizitatorii au posibilitatea să facă shopping într-un cadru elegant și în condiții de confort sporit. Shopping MallDova întrunește cele mai apreciate mărci naționale și internaționale pentru întreaga familie: atât adulții, cât și copiii sunt întotdeauna oaspeți așteptați. Mai multe magazine și spații de distracție sunt destinate în special generației tinere. Astfel, indiferent de vârstă, gusturi și pasiuni, toți vizitatorii centrului vor merge acasă cu cumpărăturile potrivite și bună dispoziție!

NSPP3 NSPP2

Motivul pentru care nasturii cămășii pentru bărbați sunt pe partea opusă decât nasturii de pe cămășile pentru femei

Nasturii de pe cămășile de bărbați sunt plasați pe partea dreaptă, iar nasturii de pe cămășile femeilor sunt plasați pe partea stângă a hainei. De unde vine această tradiție de plasare a nasturilor pe părți diferite ale cămășii?

Cămașa cu nasturi datează din anii 1200, făcând-o una dintre cele mai vechi piese de vestimentație din lume.

Cămașile inițiale erau purtate de bărbați și erau îmbrăcate direct peste pielea goală. În secolele următoare, femeile au început să poarte cămăși cu nasturi, dar acestea erau confecționate diferit.

În timp ce cămășile bărbaților erau confecționate fără fustă, adică cu tăietură dreaptă, cămășile femeilor aveau o fustă ușor evazată pentru a se potrivi lor. Acest lucru implica amplasarea nasturilor diferit la nivelul bustului și taliei.

Diferențele în astfel de confecții sunt încă existente astăzi în vestimentația bărbaților și a femeilor și acesta este motivul pentru care nasturii sunt poziționați diferit. 

De ce nasturii sunt poziționați diferit la cămășile bărbaților și femeilor

Există multe teorii care încearcă să explice de ce nasturii sunt poziționați în mod diferit.

Una dintre cele mai populare teorii este aceea că bărbații ar fi purtat arme în mână dreaptă și, prin urmare, cadea mai ușor să deschidă nasturii din partea dreaptă în timp ce își mențineau armele în poziție.

În același timp, femeile ar fi avut nevoie de ajutor pentru a se îmbrăca și, prin urmare, ar fi fost mai ușor pentru ele să își încheie nasturii de pe partea stângă.

O altă teorie interesantă este că nasturii poziționați diferit permiteau ca persoana care își îmbrăca hainele să se uite cu ușurință la interiorul hainei.

Această tradiție datează din perioada medievală, când cămășile erau purtate cu un lant de bijuterii peste partea stângă. Așa cum mulți bărbați au fost stângaci, purtatul unor astfel de bijuterii a făcut mai ușor să se deschidă nasturii. În timp, acest obicei a persistat și astăzi, cămășile femeilor și ale bărbaților posedă nasturi poziționați diferit.

O altă teorie, care explica poziționarea diferită a nasturilor, este aceea că nasturii de pe câmașile bărbaților se aflau pe partea dreaptă pentru a preveni lovirea piciorului în timpul călăriei, astfel încât haina să nu fie deschisă accidental în timpul parcursului.

Indiferent de motivul real, diferența poziționării nasturilor între cămășile bărbaților și a femeilor rămâne o trăsătură distinctivă în moda vestimentară. Este o tradiție veche, dar importanta pentru oameni și reflectă evoluția și transformarea modei.

sursa

Carolina Herrera, declarații neașteptate despre femeile de peste 30 ani. Ce articol vestimentar ar trebui evitat?

Creatoarea de modă Carolina Herrera a stârnit o dezbatere aprinsă în industria modei cu afirmația sa arogantă potrivit căreia purtarea blugilor după vârsta de 30 de ani și păstrarea părului lung după 40 de ani este considerată “lipsită de clasă”.

Carolina Herrera, declarații neașteptate despre femeile de peste 30 ani. Ce articol vestimentar ar trebui evitat?

Cunoscută pentru modelele sale elegante și pentru gustul său rafinat, remarca lui Herrera a aprins o discuție aprinsă despre hainele adecvate vârstei și stilul personal. Ea emană o eleganță inconfundabilă și o grație fără efort, care a devenit sinonimă cu brandul ei de modă de peste trei decenii.

Parcursul ei remarcabil către vârful industriei extrem de competitive a modei a început odată cu lansarea brandului său la New York. În prezent, Carolina are o colecție de modă distinsă, o linie de mireasă, parfumuri rafinate și accesorii. Cu o mulțime de magazine în întreaga lume, afacerea ei generează venituri de miliarde de dolari.

Carolina este sigură că nimic nu îmbătrânește mai mult o femeie decât să se prefacă tânără. Ea subliniază importanța cultivării stilului personal după ce se ajunge la o anumită vârstă.

„Nu cred în tendințe, pentru că tendințele te fac să pari că porți o uniformă. Apare un anumit articol vestimentar și dintr-o dată toată lumea arată la fel. Nu purtați niciodată fuste mini. O fustă mini este pentru fetele tinere. În ceea ce privește bikinii, i-am lăsat în urmă când aveam între 40 și 50 de ani”, a declarat Carolina Herrera, scrie Avantaje, conform Bright Side.

De asemenea, ea consideră că purtarea blugilor după 30 de ani „nu arată bine”, ceea ce a provocat o reacție destul de dură din partea colegelor sale.

Carolina crede că femeile de peste 40 de ani ar trebui să aibă părul scurt, altfel par „fără clasă”.

„O femeie trebuie să îmbătrânească cu grație și să nu încerce să aibă o vârstă pe care nu o are, altfel va arăta ridicol. Văd multe femei pe stradă și, din spate, arată foarte bine cu părul lor lung și cu fustele lor scurte. Dar când se întorc – aargh, sunt bătrâne!”, a mai explicat ea, potrivit sursei citată anterior.

Stăpânirea stilului personal nu este atât de greu pe cât pare. Deși moda are o mulțime de reguli, nu trebuie neapărat să le urmăm. Cel mai important lucru este să ne simțim confortabil în corpul nostru și să iubim ceea ce vedem în oglindă.

Sandro Livv – primul magazin de haine bărbătești în Chișinău, produse în Italia

Sandro Livv a fost înființată în Republica Moldova la 24 februarie 2017. Fondatorii companiei sunt un cuplu căsătorit, Alexandru și Natalia Cornitel.

Istoria companiei începe cu pasiunea lui Alexandru (pe atunci fotograf profesionist) pentru proiectarea cravatelor pentru bărbați realizate în conformitate cu tehnicile tradiționale italiene. La originea acestei pasiuni se află o cunoștință personală cu unul dintre croitorii din Roma, specializat în confecționarea de cravate făcute manual.

Ulterior, Alexandru a petrecut mai multe luni în Napoli, cunoscând și învățând producția de haine de la producătorii locali de îmbrăcăminte tradițională pentru bărbați.

Ca urmare, la Chișinău a fost deschis primul magazin de haine bărbătești produse în Italia, Sandro Livv. Toate hainele și accesoriile pentru magazin au fost confecționate în Italia la comanda personală și la alegerea lui Alexandru.

Încă din prima zi fondatorii Sandro Livv și-au ales misiunea de a aduce în Moldova cultura tradițională a modei clasice italiene pentru bărbați. Începând de la cravată și terminând cu pantofii – toate articolele vestimentare și accesoriile trebuiau să corespundă celor mai exigente cerințe ale iubitorilor de stil și tradiție napoletană, de la alegerea țesăturilor și materialelor până la tehnologia de cusut.

Încă de la începuturi, Sandro Livv a devenit vestimentația preferată a vedetelor pop și TV din Moldova, a politicienilor și a oamenilor de afaceri.

Gama de produse oferite de Sandro Livv este cât se poate de largă, de la pălării, cravate, curele, accesorii și pantofi, până la paltoane, costume, cămăși și eșarfe de mătase rafinate de design propriu.

Sandro Livv își menține constant statutul de magazin de îmbrăcăminte de autor. Costumele pentru bărbați sunt confecționate în maximum 6 bucăți, fiecare cravată în maximum 2 bucăți, iar eșarfele de mătase pentru femei în 7 bucăți de culori nerepetabile.

În prezent, pe lângă magazinul din Moldova, se planifică deschiderea unor magazine la Roma și Paris în 2024. De mai bine de 3 ani, Sandro Livv își vinde online hainele și accesoriile pe piața nord-americană și europeană. Din 2023, noul punct de interes al vânzărilor online va fi piața asiatică, în primul rând Japonia și Coreea de Sud.

Strategia de marketing a Sandro Livv se bazează pe cooperarea cu bloggeri și jurnaliști celebri. Abordarea Sandro Livv se caracterizează, de asemenea, prin filmarea unor spoturi publicitare de imagine extrem de profesioniste, la limita schițelor de artă vizuală.

Filozofia mărcii Sandro Livv este profund înrădăcinată în valorile umane, tradiție, calitate și artă. Sandro Livv este un brand de lux cunoscut pentru designul său sofisticat, materiile prime de calitate, un echilibru între vechea tradiție de producție și noile tehnologii.

Cea mai importantă dimensiune și cel mai important factor în procesul de lucru la noile colecții ale Sandro Livv sunt oamenii. Compania colaborează numai cu producții de familie, unde viața este inseparabilă de artă.

În activitatea sa, Sandro Livv profesează principiul sustenabilității. În producție sunt folosite numai materii prime naturale, care sunt adesea readuse la viață de către al doilea proprietar și apoi reciclate complet pentru o nouă producție. Se alege întotdeauna cea mai bună lână de la cei mai buni producători italieni, pentru a crea un produs cu adevărat special. Impecabilitatea sa este subliniată de finisarea manuală și de edițiile limitate.

Familia Cornitel își dedică toată pasiunea pentru a-și crea produsele, făcându-le unice și urmând viziunea și valorile brandului.

Magazinele din Franţa vor fi obligate prin lege să doneze în scop caritabil produsele alimentare nevândute!
Articolul anterior
Produsele bio cu protecție solară îți asigură un bronz de durată!
Articolul următor