Prima sucursală maib a fost modernizată cu succes

După anunțarea noii identități de brand, maib a lansat o primă sucursală modernă, unde, în premieră, nu există casă, iar clienţii pot beneficia comod şi rapid de orice serviciu la același ghișeu. În atmosfera caldă de la sucursala Buiucani s-a pus accent pe confortul clienților: aceştia se vor simți în centrul atenţiei, iar designul din interior îi va uimi – muzică lentă pe fundal, tablouri cu feţe zâmbitoare şi loc de aşteptare relaxant, iar în aer – un parfum delicat. Toate, pentru ca clienții să se simtă familiar și să se bucure de servicii eficientizate.

Reprezentanții băncii susțin cu mândrie că au putut transforma o primă sucursală în conformitate cu promisiunea lor de brand orientată către clienți, având un nou model de serviciu operațional și o nouă identitate vizuală. Sucursala Buiucani este prima în care noua personalitate și noua identitate de brand au fost transpuse într-o experiență reînnoită a clienților, unde să le fie satisfăcute necesitățile financiare și să le fie depășite așteptările. Designul inovator al sucursalei își propune să creeze un mediu care să ofere un confort familiar clienților, fiind mai primitor, mai colorat, mai pozitiv, transparent și mai deschis.

Toate aceste transformări au fost concepute pentru a eficientiza timpul clienţilor, dar şi pentru a-i face să se simtă cofortabil chiar şi atunci când vin la bancă. Uimitor este şi faptul că, în premieră, în această sucursală reînnoită directorul acesteia îşi are biroul chiar în sală, pentru a fi şi el mai aproape de nevoile celor care păşesc pragul sucursalei și mereu alături de angajați.

Giorgi Shagidze, președintele maib: „Ne dorim să creăm în sucursale o nouă experiență care reflectă personalitatea maib și valorile noastre – mereu orientați către clienți, transparenți, profesioniști, demni de încredere, inovatori, agili, cu spirit de echipă. Rețeaua noastră de sucursale este și va rămâne în continuare partea tangibilă a brandului și identității noastre pentru clienți. Depunem eforturi pentru ca interacțiunea cu serviciile maib să fie cât mai simplă și mai ușoară, orice ar face și oriunde s-ar afla clienții noștri.”

Această sucursală e total diferită: prin abordare, rapiditate și asistență personalizată. La intrarea, fiecare vizitator este întâmpinat de un „consultant clienți” – care determină necesitățile individuale privind serviciile bancare, îi oferă sprijin și ghidează clientul către una dintre cele 3 zone speciale.

Zona de autoservire
Este o zonă dedicată pentru clienții care își doresc să facă autonom și rapid anumite operațiuni la ATM-uri, terminale de plată, cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc. Consultantul clienți oferă sprijin în utilizarea tehnologiilor digitale atât în mediul real, cât și în cel online, ajută și ghidează clientul spre zonele de deservire conform necesităților sale, fiind mereu alături pentru a crea experiențe de deservire de calitate fiecărui client.

Zona tranzacțională
Aici s-a pus accentul pe timpul și satisfacția clientului, trecând, astfel, la un nou nivel de deservire – „one-stop shop”, care permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă pentru o listă vastă de operațiuni și, implicit, economie de timp prețios pentru toată lumea. Alte beneficii ale acestuia ar fi simplificarea fluxului operațiunilor, o comunicare proactivă și asigurarea unei experiențe pozitive.

Zona consultativă
Zona consultativă, pe de altă parte, este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii, pentru a putea alege împreună cele mai potrivite soluții și a-l ajuta pe client să își atingă scopurile. Această zonă este mai relaxantă, potrivită pentru luarea deciziilor importante,
precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare. 

Aliona Stratan, prim-vicepreședintă maib: „Avem convingerea că datorită acestei noi strategii vom avea multe rezultate pozitive: reducerea semnificativă a timpului de așteptare și diversificarea funcțională a operațiunilor, dar și creșterea satisfacției angajatului maib pentru lucrul bine făcut, care este la fel de importantă pentru noi. Noile funcționalități operaționale au în spate filosofia noastră de business, au fost extrase din așteptările clienților prin sute de sondaje realizate și au fost testate timp de câteva luni în o serie de sucursale, unde am măsurat zilnic satisfacția clienților, iar rezultatele au demonstrat clar că aceasta este direcția în care trebuie să continuăm. În acest moment,
noul model operațional este deja disponibil la Sucursala Buiucani și se implementează în întreaga rețea.”

Implementarea noii strategii maib s-a produs din dorința de a fi mai aproape de clienți, fapt ce a determinat administrația băncii să creeze soluții inteligente, prin transformarea aspectului, dar și a modului de funcționare a sucursalei.

Scopul managementului băncii, cel de a oferi o experienţă unică, dar foarte comodă clienților, a fost atins cu succes.

Sucursala Buiucani este situată în Chișinău, pe strada Ion Creangă, nr. 78. Este îmbucurător faptul că, în curând, în această stilistică vor arăta și funcționa întreaga rețea maib.

Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu 59 de sucursale și 86 de agenții pe întreg teritoriul țării. Dintre acestea – 22 de sucursale și 32 de agenții se află în Chișinău, iar 37 de sucursale și 54 de agenții sunt distribuite uniform în republică. Prin rețeaua sa vastă de sucursale, maib servește circa un milion de clienți – corporații, întreprinderi mici și mijlocii, persoane fizice.

Călătorii mai rapide la PTF Giurgiulești-Galați

Pentru a eficientiza procedurile de control în punctul de trecere rutier Giurgiulești – Galați și a reduce semnificativ timpii de așteptare, Guvernul a aprobat Acordul încheiat între Republica Moldova și România pe 20 noiembrie 2024.

Acordul prevede instituirea celui de-al doilea punct de trecere rutier cu control coordonat al graniței, în continuarea modelului implementat la punctul Leușeni – Albița, activ din februarie 2023, transmite Știri.md.

„Astfel, toți cei care traversează frontiera prin punctul Giurgiulești-Galați vor efectua o singură oprire la intrarea în România pentru îndeplinirea formalităților necesare, ceea ce va facilita traversarea mai rapidă a frontierei. Acest lucru va aduce beneficii atât pentru planificarea călătoriilor personale ale cetățenilor, cât și pentru transportatori, datorită fluidizării schimburilor comerciale”, comunică reprezentanții Ministerului Afacerilor Interne.

Totodată,  membrii MAI anunță că pe lângă avantajul economic, având în vedere stimularea schimburilor economice și atragerea de resurse și investiții, acest acord va adăuga un plus de securitate la frontieră, aliniindu-se totodată la standardele europene de gestionare a granițelor. 

„De menționat că în urma aprobării inițierii negocierilor prin hotărârea Cabinetului de miniștri, la 20 noiembrie 2024, a avut loc semnarea Acordului dintre România și Republica Moldova privind controlul coordonat pe teritoriul României, în punctul de trecere a frontierei de stat Galați (România) – Giurgiulești (Republica Moldova).

Controlul coordonat în cele două puncte de trecere a frontierei dintre Republica Moldova și România a fost inițiat din nevoia ambelor țări de a avea mecanisme noi și complexe pentru asigurarea securității frontierelor și pentru a rezista provocărilor aduse de război”, se arată într-un comunicat al Ministerului Afacerilor Interne.

Conform Planului Anual de Cooperare pentru anul 2024 șefii structurilor locale se întâlnesc zilnic sau ori de câte ori este necesar, analizând punctual aspectele care apar pe timpul serviciului. În același timp, reprezentanții MAI declară că șefii de grupă ale ambele părți organizează modul de cooperare pe linia fluidizării traficului pe sensul de intrare în România și mențin legătura direct pentru a preveni soluționa eventuale litigii pe linia controlului de frontieră.

Cât vor achita moldovenii pentru energie termică sau gaze naturale în noiembrie 2024: Ministerul Muncii și Protecției Sociale vine cu precizări

Ministerul Muncii și Protecţiei Sociale al Republicii Moldova reiterează angajamentul său: gospodăriile care primesc compensații nu vor plăti post-compensație mai mult decât în anul precedent, informează unica.md cu referire la un comunicat oficial.

Pe parcursul zilei, mai mulți cetățeni au rămas nedumeriți referitor la compensația primită pentru energie pentru luna noiembrie 2024. Ministerul Muncii și Protecției Sociale ar vrea să-și reitereze angajamentul său față de gospodăriile care primesc compensații, precum că acestea nu vor achita post compensație mai mult, comparativ cu anul trecut. 

Compensațiile din luna noiembrie, pentru consumatorii de gaze naturale, au fost calculate pornind de la tariful din luna noiembrie – cel de 13.12 lei/m3. Mai jos este ilustrat un caz real  al unui solicitant de compensații. Acest caz, ca și majoritatea celor care beneficiază de compensații, arată că sistemul de compensații asigură și va continua să asigure angajamentul luat – prețul final pentru gaze naturale al beneficiarilor de compensații nu va fi mai mare în acest an. 

Compensația pentru luna decembrie pentru consumatorii de gaze naturale va crește, deoarece și tariful a crescut. Compensațiile pentru noiembrie vor asigura un tarif post compensație nu mai mare comparativ cu cel din anul trecut.

Mai jos prezentăm și un exemplu în care o gospodărie, care se încălzește pe energie termică, nu va achita post compensație pentru factură mai mult în acest an, comparativ cu sezonul rece precedent. Compensațiile din luna noiembrie, pentru consumatorii de energie termică, au fost calculate pornind de la tariful din luna noiembrie – cel de 1824 lei/ Gcal.

În cazul în care, va exista o creștere de tarif pentru energia termică în lunile următoare, vom asigura ca și compensațiile primite de gospodăriile la care sursa principală de încălzire este energia termică – să primească compensații mai mari. 

Guvernul asigură cetățenii că va amortiza orice creștere de tarife la energie, astfel încât gospodăriile să nu achite post compensație mai mult decât au achitat în sezonul rece precedent. 

Guvernul este alături de cetățeni și în acest an, și vom trece și această iarnă cu bine. Vă mulțumesc încă o dată pentru răbdare și înțelegere! Depunem toate eforturile pentru a recepționa și soluționa toate solicitările voastre în timp util”, a menționat Alexei Buzu, Ministrul Muncii și Protecției Sociale.

Tot astăzi, Linia Verde a programului de compensații 0 8000 5000 a fost suprasolicitată, datorită unui număr mare de apeluri din partea cetățenilor. Până la ora 15:00 au fost preluate peste 3000 de apeluri de către colegi. Îndemnăm cetățenii să mai aștepte puțin până la contactarea Liniei Verzi pentru a garanta accesibilitatea tuturor la răspunsul operatorilor. Vom reuși să răspundem tuturor la toate solicitările și neclaritățile în timp util.

Polițiștii au oferit daruri pentru copiii din nordul țării de la Moș Nicolae

Polițiștii Direcției de Patrulare NORD a INSP l-au ajutat pe Moș Nicolae și au oferit daruri pentru 20 de copii din nordul țării, informează unica.md cu referire la un comunicat oficial.

Datorită sprijinului generos oferit de Asociația Capelan_de_Patrulă și rețeaua de magazine METRO, copiii au primit jucării, dulciuri și obiecte necesare.

”Entuziasmați și plini de bucurie, micuții s-au întors acasă cu amintiri de neuitat, iar colegii noștri și-au continuat activitatea.

Mulțumim pentru implicare polițiștilor și partenerilor. Astfel de inițiative frumoase vor continua.”, se arată în comunicatul Poliției.

Familia Adrianei Ochișanu s-a mărit
Articolul anterior
Tendințe în modă în iarna 2022. Ce look-uri te vor face remarcată
Articolul următor