7 legume care te ajută să slăbești vara!

În plin sezon estival, ai toate șansele să arăți perfect mâncând cât se poate de sănătos. Iată ce legume poți folosi din belșug în alimentația ta ca să slăbești și să fii în formă mereu.

separator

1. Castravetele: 100 g/ 13 kcal

Este o legumă ușoară, hipocalorică, care te ajută să îți menții silueta zveltă pentru o perioadă îndelungată. Castravetele conține potasiu, calciu, magneziu, fosfor, fier, zinc, vitaminele C, B1, B2, B6, PP și provitamina A. Consumat zilnic, acesta îmbunătăţeşte circulația sangvină, curăță organismul și reduce tensiunea, fiind în același timp și un aliat valoros împotriva îmbătrânirii celulelor.2. Roșia: 100 g / 23 kcal

Tot din categoria legumelor omniprezente în cel mai torid sezon fac parte și roșiile. Acestea sunt, în primul rând, bogate în vitaminele B6 și C – o roșie de mărime potrivită conține o treime din cantitatea de vitamina C recomandată zilnic. De asemenea, licopenul (pigmentul natural care dă culoarea roșie) este un antioxidant puternic, important în prevenirea cancerului și a bolilor de inimă. Dacă vrei o siluetă conturată, nu ezita să mănânci cel puţin două roşii pe zi, pe toată perioada verii.

Poate o să fii uimită dar, mai ales pe timp de vară, când pielea ta se lupta cu razele neiertătoare ale soarelui, consumul de roşii sau suc de roşii este excelent pentru frumusețea ta. Dar, în același timp poți aplica și câteva rondele de roșii direct pe tenul curățat dacă ai avut ceva de furcă la capitolul soare.3. Ceapa: 100 g / 43 kcal

Cunoscută datorită conținutului de 89% de apă, a numeroaselor minerale și vitamine (C, E, B6, potasiu, fosfor, calciu) ceapa este leguma perfectă pentru femeile care vor să arate impecabil. Asta deoarece, este slabă din punct de vedere caloric și ajută la arderea caloriilor. Plus, că persoanele care mănâncă regulat ceapă sunt mai puțin expuse la boli cardiace, răceli și reumatism.4. Varza: 100 g / 27 kcal

O altă legumă care face minuni cu silueta ta este și varza. Puțin calorică, dar foarte bogata în vitamina E și fibre aceasta trebuie să fie nelipsită de pe masa ta zilnică. Consumată regulat, varza are efect benefic în prevenția cancerului de colon, al celui de stomac, plămâni, esofag și rect. Este preferabil să mănânci varza în stare crudă, pentru a păstra proprietățile intacte, inclusiv cele de mărire a peristalticei intestinale dar și de detoxifierea a organismului, pentru că acestea sunt ideale pentru cele care vor să elimine câteva kilograme.5. Morcovul: 100 g / 34 kcal

Morcovul este unul dintre alimentele cele mai bogate în vitamina A (indispensabilă pentru o vedere perfectă) și betacaroten. Pe lângă faptul că această legumă te ajută să menții bronzul perfect, ea este și foarte utilă pentru formele tale, fiind un tonic excelent, remineralizant si antianemic. Bogat în vitamine, morcovul este și o legumă foarte săţioasă, fapt ce îţi va tăia din pofta de mâncare și astfel vei arăta minunat toată vara.6. Țelina: 100 g / 46 kcal

Bogată în vitaminele A, B, C și minerale țelina poate fi folosită și ca un remediu eficient în lupta contra kg. în plus. Printre principalele avantaje ale consumului de țelină se numără faptul că: favorizează digestia, elimină toxinele din organism, fiind diuretic bun determină creșterea cantității de urină eliminată, stimulează activitatea de drenare a bilei, determină scăderea glucozei în sânge, provoacă eliminarea gazelor intestinale, a viermilor intestinali și distrugerea microorganismelor. Această legumă este de neînlocuit în orice regim alimentar sănătos.7. Ardeiul gras verde: 100g / 23 kcal

Încă o legumă care sare în ajutorul siluetelor este și ardeiul gras verde. Proaspăt sau conservat în ardeiul gras există 22 de structuri asemănătoare aminoacidului lisina, care, în urma digestiei se transformă în substanțe aminice, care influențează depunerile de grăsimi. Cercetătorii germani au descoperit că în ardeiul gras sunt prezente mici cantităţi de zaharuri, rar prezente în organismele vii, și anume cele levogire, ce au o acțiune specială: activarea dușmanilor grăsimii, enzimele lipolitice. Aceasta face ca un consum constant de ardei gras verde la anumite ore din zi să crească eficiența substanțelor care distrug grăsimile acumulate, iar efectul de slăbire crește considerabil.

10 alimente care accelerează pofta sexuală și rezistența în pat

Toate cuplurile active sexual își doresc performanțe cât mai bune în dormitor. Însă atenție. Și în acest caz, performanțele depind de stilul de viață.

Dacă ești în parteneriat și cu canapeaua, vei avea foarte multe de pierdut. Cercetătorii spun că statul jos este noul fumat. Așadar, dacă vei începe să faci mișcare (măcar moderat) și-ți vei supraveghea alimentația, nu doar că vei arăta mai bine, ci vei avea și performanțe notabile în dormitor.

Dacă ești într-o relație la început mai ales, nu ți-ai dori să te faci de râs cu performanțe slabe. Există alimente care îți susțin organismul, accelerează libidoul și rezistența în pat. Și ai nevoie de așa ceva, mai ales că februarie este luna iubirii. Nimeni nu-și dorește să fie un iubit de trei minute! Un studiu publicat în ”Jurnalul de Medicină Sexuală” dezvăluie că timpul mediu al unui raport sexual variază azi între 3 și 13 minute. Un alt studiu arată că femeile și-ar dori să facă sex aproximativ 15 – 25 de minute. Și nu ore, cum umblă legenda. Oricum, o partidă mai lungă de sex este binevenită. Și te poți ajuta inclusiv de alimente.

Dacă vrei să fii un amant desăvârșit, stai departe de junk food și mizează pe aceste produse

1. Pepenele

Pepenele verde este una dintre cele mai bogate surse naturale de L-citrulină, un aminoacid neesențial pe care corpul tău îl transformă în L-arginină, iar L-arginina este cea care susține erecția. Întocmai ca mica pastilă albastră, L-arginina stimulează producția de oxid nitric, care crește fluxul de sânge către penis, întărind erecțiile.

2. Ardeiul iute

Ardeiul iute conține capsaicină, compusul responsabil pentru gustul său iute. Capsaicina reprezintă un alcaloid, care produce efecte multiple la nivelul organismului, în special asupra sistemului muscular și cardiovascular. Capsaicina stimulează producția de endorfine, hormonii stării de bine, circulația sangvină și procesul de oxigenare. De asemenea, stimulează microcirculația sangvină și, implicit, creșterea fluxului de sânge înspre penis. Ardeiul iute vine cu beneficii în zona sexuală, căci consumul acestuia în mâncare susține erecția o perioadă mai lungă de timp.

3. Mărul

Mărul nu doar că ține medicul departe de casa ta, ci îți aduce și beneficii în zona sexualității. Acest fruct banal conține quercetină, un antioxidant flavonoid ce oferă rezistență organismului. Ai nevoie de asta în pat.

4. himbirul

Un aliment minune, care susține sistemul imunitar și iată, e bun și pentru cei care-și doresc performanțe sexuale notabile. Susține fluxul sangvin. Cum se consumă? Fie pudră, fie crud. Ai nevoie de o cantitate infimă, căci este un condiment puternic. Cea mai bună idee este un shot vitaminizant, format din suc de lămâie, apă plată, miere și un vârf de cuțit de ghimbir ras.

5. Somonul sălbatic

Este considerat cel mai bun pește pentru alimentația noastră. Conține cantități ridicate de vitamine, minerale și acizi grași Omega 3. Poate îmbunătăți funcția erectilă la bărbații cu sindrom metabolic, potrivit unui studiu publicat în Jurnalul Internațional de Cercetare a Impotenței.

6. Banana

Alimentul delicios care-ți sporește energia. Combate crampele musculare. Asociația Americană a Inimii spune că potasiul pe care bananele îl conțin poate ajuta la scăderea tensiunii arteriale, ceea ce poate crește performanța sexuală prin asigurarea unui flux sanguin adecvat către anumite părți ale corpului, inclusiv organele genitale.

7. Ovăzul

Este perfect în alimentație. Un aliment benefic pentru înteg corpul, are capacitatea de a liniști stomacul, de a combate colesterolul, dă energie și abundă în amino acizii atât de necesari când se tratează o disfuncție erectilă.

8. Usturoiul

Se spune că egiptenii apelau la usturoi pentru a-și spori rezistența. Un studiu din Jurnalul de Nutriție confirmă că acest aliment ajută la înlăturarea plăcilor ateromatoase (plăci de culoare galbenă), ce conțin colesterol, material lipidic și lipofage de pe artere. Aceleași artere care pompează sângele și înspre zona genitală. Un sistem cardiovascular sănătos va asigura o viață sexuală împlinită.

9. Nucile

Și nucile, arahidele și fisticul conțin L-arginină, compusul care stimulează producția de oxid nitric și crește fluxul de sânge către penis, întărind erecțiile.

10. Quinoa

O sursă grozavă de proteină vegetală, o cereală care hrănește organismul și îi oferă nutrienți, cu capacitatea de a menține nivelul de energie ridicat mult timp.

Specialiștii mai recomandă pentru o viață sexuală sănătoasă consumul de ton, semințe de chia, sfeclă roșie, avocado, spanac și rodie.

sursa: www.adevarul.ro

Cum punem legumele la fiert: în apă rece sau caldă? Multe gospodine fac această greșeală

Legumele se pun la fiert în apă rece sau caldă când gătim ciorbă? Multe gospodine își pun această întrebare și de foarte multe ori greșesc. Când gătești ciorbă sau când prepari alte feluri de mâncare trebuie să ai grijă mare la acest detaliu extrem de important. Iată cum trebuie să procedezi, de fapt!

Legumele se pun la fiert în apă rece sau caldă atunci când gătești ciorbă? Acest pas este extrem de important în gătirea ciorbei sau a altor preparate pe care vrei să le gătești.

Legumele se pun la fiert în apă călduță, nu rece și nici foarte fierbinte. Astfel, ele nu se vor zdrobi și își vor păstra și culoarea pe care o au. Dacă apa scade și vă doriți să completați, nu folosiți apă rece, ci tot călduță, scrie spynews.ro.

Multe gospodine greșesc și pun legumele la fiert pentru ciorbă fie în apă fierbinte, fie în apă rece, poate din grabă sau pur și simplu din neatenție. Pentru a te bucura de legume fierte așa cum trebuie, ai mare grijă să respecți de fiecare dată acest pas.

Când se pune carnea în ciorbă

De asemenea, multe gospodine nu știu nici când se pune carnea în ciorbă, de fapt. Așadar, carnea se pune la fiert prima dată, după care se adaugă și legumele, dar doar după ce carnea a fiert suficient.

Și acest pas este unul extrem de important pentru ca ciorba pe care o gătești să fie delicioasă. Multe gospodine pun carnea la fiert doar după ce legumele au fiert, însă trebuie să știi că acest ingredient fierbe mai greu și de aceea trebuie pus prima dată și niciodată dpă ce legumele au fiert sau în același timp cu legumele.

Alimentele care te ajută să nu mai sforăi

Dacă și tu sau persoana cu care locuiești are probleme cu sforăitul, nu te îngrijora, deoarece noi îți vom prezenta soluția pentru această problemă des întâlnită. Câteva alimente pe care trebuie să le mănânci te vor ajuta să nu mai sforăi. Iată ce trebuie să faci ca să scapi de această problemă!

Știm cât de greu îți este să dormi atunci când stai în casă cu o persoană care sforăie des, așa că îți vom prezenta câteva alimente care te vor ajuta să scapi de această problemă. Iată ce trebuie să mănânce persoana care are probleme cu sforăitul, scrie spynews.ro.

Ce alimente te ajută să nu mai sforăi

Laptele de soia te va ajuta să nu mai sforăi. Este mult mai bun decât cel de vacă, deoarece laptele de vacă poate duce la probleme cu respirația și, astfel, la sforăit. Trebuie să consumi această băutură dacă și tu ai probleme cu sforăitul.

Ceaiul

Ceaiul te ajută să decongestionezi căile respiratorii și să respiri mult mai bine. Astfel, această băutură te va ajuta și să scapi de sforăit. Tot ce trebuie să faci este să bei un ceai de mentă înainte să te pui la somn.

Mierea

O linguriță de miere înainte de a te pune la culcare te va ajuta să nu mai sforăi pe timpul nopții. De asemenea, și un ceai cu miere te va ajuta în acest sens, deoarece mierea are mai multe proprietăți antiinflamatorii și antibacteriene.

Turmericul

Turmericul este un ingredient care te va ajuta să scapi de sforăitul enervant de pe timpul nopții. Curcuminul, ingredientul activ care se află în turmeric, este antioxidant și un puternic antiinflamator, care îți va aduce o mulțime de beneficii pentru sănătate.

Peștele

Peștele în loc de carnea roșie va face o mare diferență între un somn bun și unul mai puțin bun. Astfel, dacă și tu îți dorești să scapi de sforăit, atunci consumă mai mult pește, deoarece el furnizează proteine, care reduc țesutul inflamat.

Ceapa

Cu toate că nu are un miros plăcut, și ceapa te va ajuta să nu mai sforăi pe timpul nopții, deoarece ea are proprietăți antiinflamatorii și decongestionante. Aceste proprietăți importante vor elibera căile nazale.

Deputatul moldovean care a scăpat de Covid-19 în doar 7 zile
Articolul anterior
Cum arată Anna Kournikova după ce a devenit din nou mamă?
Articolul următor