SA ”Floreni” și-a mai adăugat un titlu de valore în palmares. Compania a fost premiată în cadrul celui mai important eveniment al businessului autohton – “Gala Businessului Moldovenesc”, desfășurat pe data de 16 iunie.
SA ”Floreni” a primit titlul Mercuriu de Aur al concursului ”Marca Comercială a anului 2016” la categoria ”Produse alimentare”.
”Este o bucurie pentru noi să obținim acest premiu 4 ani consecutiv. În primul rând, dorim să mulțumim consumatorilor pentru apreciere și susținere. Vom depune toate eforturile și în continuare pentru a obține produse de calitate”, ne-a declarat Directorul comercial, Irina Țehovici.
Amintim că SA ”Floreni” deține și alte premii de valoare:
În anul 2012, compania a obținut un grand vizavi de implementarea Mecanismului de Cofinanțare din partea Guvernului Republicii Moldova, Ministerului Economiei Republicii Moldova, Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova, cu suportul financiar al Băncii Mondiale.
În 2012, în cadrul concursului «Marca comercială a anului» la care a participat, SA «Floreni» a obținut medalia de argint la nominalizarea «Aprecierea consumatorului», în categoria «produse alimentare».
În anul 2013, compania a participat la concursul «Marca comercială a anului» la categoria «produse alimentare», și a câștigat Marele Premiu al concursului – Mercuriul de Aur la nominalizarea «Favoritul anului».
În 2014, companiei îi este oferit din nou Marele Premiu – Mercuriul. Din an în an compania obține premii valoroase și acest lucru este meritul întregului colectiv de profesioniști.
În 2015, compania este inaugurată cu marele premiu Mercuriul de Aur în cadrul concursului “Marca comercială a anului 2015“ în nominalizarea “Reputaţie şi încredere” şi o diplomă de onoare în categoria “Premiul pentru realizări în domeniul calitaţii 2015”.
„În scopul de a evidenția și susține brandurile și întreprinderile care activează pe piața autohtonă și care reprezintă cartea de vizită a Republicii Moldova, CCI a RM în colaborare cu AGEPI organizează anual concursurile ”Marca Comercială a Anului” și ”Premiul pentru realizări în domeniul calității”. Prin intermediul acestor concursuri ne-am propus să apreciem mărcile notorii care aduc plus valoare economiei și imaginii țării noastre, să promovăm mediul de afaceri din Republica Moldova și să încurajăm implementarea inovațiilor în sectorul real, inclusiv prin valorificarea capacităților întreprinderilor mici și mijlocii”, a declarat Sergiu Harea, președintele Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova.