Află care este cea mai bună soluţie pentru răul de călătorie

Visez la o vacanță de vis, ți-ai pregătit bagajul de călătorie, dar te îngrozește faptul că ai rău de călătorie? Dacă da, nu ești singura persoană care trăiește asemenea momente. 9 din zece persoane pot suferi, într-o anumită măsură, din cauza mişcării, potrivit  International Herald Tribune. Chiar şi peştii pot avea rău de mare, atunci când sunt transportaţi cu barca pe o mare agitată!

separator
lsijf

Care este cauza?

Mişcarea în intensităţi neobişnuite, mirosurile neplăcute, abuzul de alcool, de produse alimentare, frica, stresul, sarcina, durerile severe sau unele medicamente pot activa moleculele biologice numite neuro-transmiţători (exemplu: histamina). Aceşti neoro- transmiţători stimulează centrul de vomă, provocând activarea nervului vag direct în contact cu inima, plămânii, esofagul şi tractul digestiv. Se declanşează  o scădere a frecvenţei cardiace şi a tensiunii arteriale. Această scădere bruscă a fluxului sanguin provoacă o creştere rapidă a adrenalinei care are acţiune multiplă asupra corpului: creşte tensiunea arterială, frecvenţa pulsului, declanşează transpiraţii abundente, migrena, ameţeala etc.

Care este remediul?

Nu te îngrijora, există soluția – Vagaline! Pentru a trăi pe deplin emoțiile unei vacanțe plăcute, fără rău de mare sau de înălțime!

Unele plante bine cunoscute ne oferă în aceste situaţii motive de utilizare. Ghimbirul, de exemplu, este folosit în prezent ca antiemetic, deosebit de eficient în prevenirea stărilor de vomă. Consumă infuzie sau, în cel mai bun caz, relaxează nervul vag cu ajutorul soluției inovaționale Vagaline pe baza terapiei florilor de Bach.

Desigur eficiența acestui preparat este dovedită în tratarea mai multor afecțiuni legate de sistemul neuro-psihic, cum ar fi:

•  vagalineEliminarea stresului prin echilibrarea sentimentelor de îngrijorare, teamă, nesiguranță, anxietate;

•  Eliberarea de suferințe psiho-emoționale provocate de experiențe traumatizante;

•  Recuperarea emoțională după despărțirea părinților, divorț, decesul unei persoane dragi, șoc, accident, abuz sexual;

•  Atacuri de panică, stări de frică, anxietate de anticipare, teamă de eșec, teamă de singurătate;

•  Timiditate, lipsa încrederii în sine și probleme de comunicare, autoînvinovățire;

•  Gelozie, suspiciune, neîncredere în oameni, posesivitate și tendință de a da vina pe ceilalți pentru greșeli personale;

•  Insomnie, oboseală, epuizare;

646x404

•  Depresie, disperare, dezamăgire, lipsa bucuriei de a trăi;

•  Diverse fobii, cum ar fi claustrofobie, agorafobie;

•  Fluctuații emoționale în perioada adolescenței, a sarcinii, a sindromului premenstrual, a menopauzei;

•  Intoleranță, tendința spre criticism;

•  Îmbunătățirea controlului, în caz de blocaj emoțional și imaturitate afectivă;

•  Eliminarea factorilor psihici care sunt răspunzători sau intrețin diverse probleme sexuale.

Spray-ul  oral VAGALINE® este o formulă completă care influenţează rapid sfera emoţională şi somatică în comun pentru a calma eficient senzaţiile de greţuri.

Acest remediu ajută la eliminarea sentimentelor negative, relaxându-te și amplificând starea de bine.

Dacă ai hotărât să pleci împreună cu toată familia în vacanță, atunci află că Vagaline este recomandat și copiilor de la 36 de luni.

Moduri de utilizare

rau-de-masina2În caz de greţuri:  5 pulverizări orale de la apariţia senzațiilor neplăcute, poți repeta dacă este necesar.

În caz de călătorii cu transportul: 5 pulverizări orale cu o jumătate de oră înainte de plecare, poți repeta și în timpul călătoriei dacă este necesar.

Câteva sugestii care îți pot fi utile:

Nu citi atunci când călătorești cu maşina. Aşează-te acolo unde mişcarea se simte cel mai puţin: de exemplu, în maşină, pe scaunul din faţă, iar în avion, deasupra aripii. Fixează-ți privirile asupra obiectelor îndepărtate, de pildă la orizont. Dacă nu vrei să faci acest lucru, atunci închide ochii.

Călătoreşte cu încredere împreună cu Vagaline!

ElodyImportator: SRL „Becor”;
Calea Orheiului 111/5, Chişinău;
Tel.: 022406209
Rețeaua de farmacii “ELODY”
Call-center: 022 46-18-18

Soluția „miraculoasă” și ieftină pentru dinți și gingii sănătoase, recomandată în momente de criză

Îngrijirea orală poate fi foarte costisitoare pentru mulți oameni ai planetei. Deși poate părea banal, o periuță și o pastă de dinți sunt lux pentru cei din colțurile sărace ale lumii. Ca să nu mai vorbim despre mersul la stomatolog. Chiar și pentru ei există o soluție ieftină și eficientă pentru a avea grijă de dantura lor, scrie presa română.

Un stomatolog britanic de top recomandă o soluție temporară pentru cei care au probleme cu dinții și gingiile și nu au acces imediat la servicii medicale: gargara cu apă cu sare. „În momentele în care accesul la îngrijirea stomatologică poate fi dificilă din cauza listelor de așteptare sau a altor limitări, menținerea unei sănătăți orale bune devine crucială. Din fericire, o practică simplă și eficientă, care vă poate ajuta să vă păstrați dinții și gingiile sănătoase este să faceți zilnic gargară cu apă sărată. Aceste remediu oferă numeroase beneficii, fiind o soluție temporară când îngrijirea dentară profesională nu este disponibilă”, a spus medicul, conform Mirror.

Stomatologul a subliniat și beneficiile gargarei cu sare făcute zilnic. „Apa sărată are proprietăți antibacteriene naturale care pot ajuta la uciderea bacteriilor dăunătoare din gură, care provoacă acumularea plăcii, ceea ce duce la diferite probleme cum ar fi carii și boli ale gingiilor”. Disconfortul cauzat de inflamația gingiilor este atenuat de această apă de gură făcută acasă, care ajută și la vindecarea rănilor bucale minore.

„Soluția salină ajută la curățarea zonei și la prevenire infecțiilor, promovând o vindecare mai rapidă”, a mai transmis doctorul. Apa sărată poate ajuta la menținerea unui nivel echilibrat al pH-ului în gură, creând un mediu mai puțin propice dezvoltării bacteriilor și acidității care pot dăuna smalțului dentar, dar și la reducerea inflamațiilor din gât.

Trecerea la ora de vară. Ce reguli trebuie respectate, conform medicilor

Cum ne afectează trecerea la ora de vară? Potrivit medicilor, lumea trebuie să conștientizeze impactul trecerii la ora de vară asupra sănătății și că este necesară ajustarea ritmului circadian, în paralel cu respectarea regulilor de somn, activitate fizică și repaus alimentar.

„E important de avut în vedere ajustarea ritmului circadian odată cu schimbarea orelor. Vorbim aici de o ajustare a eliberării de cortizol şi melatonină, în organismul fiecăruia dintre noi, care ar trebui cumva să fie eliberate într-o manieră să ne permită o viaţă sănătoasă. Cortizolul este pe de o parte un hormon care începe să se elibereze de pe la 2, 3 noaptea, în organism, începe să crească către 5, 6 dimineaţa când sunt vârfurile de eliberare de cortizol din sânge. Este un hormon care, pe de o parte, este protector pentru inimă, dar pe de altă parte, în anumite condiţii, când se asociază în creşteri excesive, poate să dăuneze, provocând hipertensiune, dislipidemie şi rezistenţă la insulină”, a spus doctorul cardiolog Ștefan Busnatu, din București, pentru news.ro.

Cardiologul a adăugat că sunt necesare cele 8 ore de somn în noaptea de sâmbătă spre duminică, atunci când ceasurile se dau cu o oră înainte.

„Ar trebui să avem 8 ore de somn în condiţii de întuneric, aşa cum se întâmpla şi înainte de schimbarea orei, pentru eliberarea optimă de melatonină şi de cortizol în organism. În afară de odihnă, mişcarea făcută în prima parte a zilei şi repaosul alimentar după o anumită oră ne pot ajuta să depăşim mai uşor perioada de trecere către ora de vară”, a menționat el.

„Cei cu depresie pot resimţi această perioadă mai dificil”

Psihologul Bianca Poptean a vorbit și ea despre consecințele privării de somn și a subliniat că persoanele care suferă de depresie sau afecțiuni cardiace pot fi mai afectate de schimbarea orei de vară.

„Cei care au diferite forme de depresie pot resimţi această perioadă mai dificil, pentru că în cazul lor tocmai această amigdală, acest centru al emoţiilor fiind deja impactat cumva, ei vor fi printre primii care vor simţi mai puternic schimbarea orei. Mai sunt şi adolescenţii, cei care pot simţi tot genul ăsta de iritabilitate, de nervozitate, nemulţumire, privarea asta de somn şi la ei, creierul fiind în dezvoltare”, a punctat psihologul.

Aceasta a mai afirmat că după schimbarea orei de vară pot apărea tulburări ale somnului, oboseală, irascibilitate, instabilitate emoţională, iar adaptarea organismului la ora de vară poate dura până la două săptămâni.

Poziția de somn care poate provoca hipertensiune arterială, migrene şi dureri lombare

Persoanele care dorm cu faţa în jos, pe burtă, sunt mai predispuse la diverse probleme de sănătate, au declarat experții pentru New York Post, iar una dintre cele frecvente este durerea lombară.

„Dacă vă confruntaţi deja cu probleme la nivelul gâtului și al spatelui, dormitul în această poziție este aproape garantat că le va înrăutăți”, a explicat dr. Tony Nalda de la Scoliosis Reduction Center, referindu-se la dormitul cu faţa în jos.

Somnul în această poziţie poate face, de asemenea, mai dificilă respirația şi este mai puţin odihnitor. „Dormitul cu faţa în jos poate face mai dificilă respirația profundă, deoarece poziția comprimă diafragma”, a explicat expertul.

Un alt neajuns al acestui stil de a vă odihni este acela că se pune presiune asupra inimii şi, în timp, pot apărea afecţiuni cardiace precum hipertensiunea arterială.

„Prin apăsarea pe piept, îngreunezi circulația sângelui. Cu timpul, acest lucru crește riscul de probleme cardiace, mai ales dacă aveți deja probleme. Dacă faceţi un efort să respirați profund, acest lucru poate duce la creșterea tensiunii arteriale”, a adăugat dr. Tony Nalda.

Dormitul pe burtă a mai fost indicat drept cauză şi pentru apariţia migrenelor, dar şi a altor probleme neurologice, din cauză că presupune că o lungă perioadă de timp staţi cu gâtul răsucit.

Femeile însărcinate ar trebui, de asemenea, să evite dormitul pe burtă, deoarece această poziţie poate duce la privarea de somn, la risc crescut de naștere prematură, la un travaliu mai dureros și la depresie postpartum.

Dacă obişnuiţi să dormiţi cu faţa în jos și doriți un somn de mai bună calitate și o sănătate îmbunătățită, schimbarea poziției de dormit poate fi o soluție ușoară, potrivit Adevărul.ro.

„Dormitul pe spate sau pe o parte oferă mai multe beneficii pentru sănătate și mai puțin disconfort decât dormitul pe burtă”, scrie Fundația Sleep pe site-ul său. „De exemplu, un studiu efectuat pe persoane cu dureri de spate care dormeau pe burtă a constatat că cei care au trecut la somnul pe o parte sau pe spate au raportat semnificativ mai puține dureri”, au continuat specialiştii de la Sleep.

Totuşi, trebuie să ştiţi că dormitul pe spate, deşi menține coloana vertebrală în aliniere şi oferă o odihnă de calitate, nu este cea mai bună opțiune pentru persoanele cu apnee în somn, deoarece limba poate cădea înapoi în gât.

sursa

Slăbeşte mâncând căpşuni!
Articolul anterior
Momente de panică pentru Smiley! I s-a făcut rău înainte de a urca pe scenă!
Articolul următor