Rochii de seară maxi pentru 2013! (40 foto)

O rochie de seară se caracterizează prin stil, eleganță, extravaganță și maxi-lungime. Rochia lungă de seară se remarcă prin materiale prețioase, culori aprinse, aplicații paietate și nuanțe metalice. Vrei să impresionezi la un eveniment monden? Îți propun 40 modele de rochii lungi de seară!

Rochii de seară maxi pentru 2013! (40 foto)

Stiliștii afirmă că aplicațiile prețioase sunt trend-ul sezonului și acestea nu pot lipsi de pe rochiile de seară.

În acest an designerii au lucrat cu linii, printuri și diverse nuanțe. Roșu, galben, verde, albastru și roz sunt doar câteva culori dintre cele propuse de designerii marilor case de modă.

Dacă vorbim despre accesorizare, atunci e bine să știi că nu trebuie să faci abuz de bijuterii. Optează pentru un singur accesoriu: sau inel, sau brățară, sau cercei. Și nu uita că femeile sunt frumoase pe tocuri, deci opteză pentru acest tip de încălțăminte.

Machiajul adoptat trebuie să corespundă rochiei. Pune accent pe ochi, buze sau obraji.

Ține cont de sfaturile noastre și vei arăta ca o adevărată divă!

Tu ce fel de rochie de seară preferi?

modnye_vechernie_dlinnye_platya_foto_02
 
modnye_vechernie_dlinnye_platya_foto_04
modnye_vechernie_dlinnye_platya_foto_03
modnye_vechernie_dlinnye_platya_foto_12naryadnye_dlinnye_platya_foto_06
naryadnye_dlinnye_platya_foto_07
naryadnye_dlinnye_platya_foto_08naryadnye_dlinnye_platya_foto_10naryadnye_dlinnye_platya_foto_11naryadnye_dlinnye_platya_foto_13
naryadnye_dlinnye_platya_foto_15 naryadnye_dlinnye_platya_foto_16 naryadnye_dlinnye_platya_foto_17 naryadnye_dlinnye_platya_foto_18
naryadnye_dlinnye_platya_foto_19 naryadnye_dlinnye_platya_foto_20 naryadnye_dlinnye_platya_foto_21 naryadnye_dlinnye_platya_foto_22
naryadnye_dlinnye_platya_foto_23 naryadnye_dlinnye_platya_foto_24 naryadnye_dlinnye_platya_foto_25 naryadnye_dlinnye_platya_foto_26
 
naryadnye_dlinnye_platya_foto_28
naryadnye_dlinnye_platya_foto_27
naryadnye_dlinnye_platya_foto_29 naryadnye_dlinnye_platya_foto_31 naryadnye_dlinnye_platya_foto_35 naryadnye_dlinnye_platya_foto_36
naryadnye_dlinnye_platya_foto_38 naryadnye_dlinnye_platya_foto_41 naryadnye_dlinnye_platya_foto_42 naryadnye_dlinnye_platya_foto_48
naryadnye_dlinnye_platya_foto_43 
naryadnye_dlinnye_platya_foto_49_glavnaja naryadnye_dlinnye_platya_foto_51 naryadnye_dlinnye_platya_foto_52
naryadnye_dlinnye_platya_foto_53
 
naryadnye_dlinnye_platya_foto_55
 naryadnye_dlinnye_platya_foto_54
naryadnye_dlinnye_platya_foto_56
 
naryadnye_dlinnye_platya_foto_61
 
naryadnye_dlinnye_platya_foto_57
naryadnye_dlinnye_platya_foto_63 naryadnye_dlinnye_platya_foto_66 naryadnye_dlinnye_platya_foto_67

Text: Sorina Țurcanu

Trucul incredibil care îți poate salva viața dacă te prinde o furtună cu fulgere

Să fii prins de furtună nu este niciodată plăcut, chiar dacă ești echipat. Dacă este vorba de una cu fulgere, atunci situația se complică. Pentru astfel de situații, specialiștii nemți vin cu un sfat care, la prima vedere, pare cel puțin ciudat, dacă nu de-a dreptul sinucigaș. Cercetătorii care au analizat astfel de furtuni spun că este mai bine să renunțăm la umbrelă și să lăsăm ploaia să ne ude bine pe cap. În acest fel, ne mărim șansele de a scăpa teferi dacă ne lovește fulgerul.

Un studiu realizat la o universitate din Germania a arătat că apa de ploaie de pe scalp acționează ca o „cască” de protecție în cazul unei descărcări electrice, curentul urmând calea cea mai conductibilă spre sol, prin pelicula de apă care ne acoperă corpul. Șansele de supraviețuire cresc de 70% la 90%, arată studiul, publicat în Scientific Reports și citat de 20Minutos.

Cercetarea a folosit două modele de cap cu trei straturi reprezentând scalpul, craniul și creierul. Unul a fost stropit cu apă pură, pentru a o simula pe cea de ploaie și ambele au fost expuse la șocuri electrice puternice. Capul umed a suferit mai puține leziuni, iar „creierul” său a avut o expunere la curent electric cu 13% mai mică decât capul uscat, ceea ce ar putea face diferența dintre viață și moarte.

Pentru a beneficia de protectie, scalpul trebuie sa fie umed, nu doar parul.

sursa

Trucul care te ajută să economisești zeci de litri de combustibil. Descoperirea făcută de cercetătorii britanici

Există multe modalități prin care șoferii pot economisi combustibil, dar în acest caz particular factorul determinant este cât de curată este caroseria unei mașini.

Sume importante ce ajung și la sute de euro pot fi economiste de șoferi în fiecare an. Potrivit cercetătorilor britanici de la ATS Euromaster, o mașină cu o caroserie curată este mai eficientă din punct de vedere aerodinamic, iar asta contribuie decisiv la reducerea consumului de combustibil, în special în cazurile în care șoferul petrecere cea mai parte a timpului deplasându-se cu viteză pe autostradă, scrie romaniatv.net.

Sfatul britanicilor vine în același timp pentru a demonta un mit care spune că mașinile murdare sunt mai economice în consum. Mitul susține că denivelările create pe suprafața caroseriei funcționează ca micile adâncituri uniforme pe care le are o mine de golf. Acestea măresc distanța pe care mingea o poate parcurge în aer.

O mașină care este curățată regulat poate economisi până la 10% din combustibil în comparație cu o mașină care nu este curată apropae niciodată, potrivit analiștilor britanici, asta în cazul în care parcurge marea majoritate a kilometrilor pe autostradă.

Un autovehiucul curat profită la maximum de caroseria aerodinamică, în timp ce poluanții care se acumulează pe caroserie cresc rezistența aerodinamică și în consecință crește și consumul de combustibil.

Pentru rezultate optime, trebuie să curățăm corect partea inferioară a vehiculului, dar și roțile, deoarece se acumulează noroi și alți poluanți care intensifică rotația aerului în acel punct.

De ce stau însoțitorii de zbor cu mâinile sub coapse la decolare și aterizare. Motivul din spatele acestui gest

Membrii echipajului de zbor pot fi văzuți, atât la decolare cât și la aterizare, stând cu mâinile sub coapse. Acest gest nu este unul întâmplător, ci o poziție impusă, pe care fiecare membru trebuie să o respecte.

Însoțitorii de zbor au multe reguli pe care trebuie să le respecte pentru a asigura siguranța și confortul pasagerilor. Unul dintre obiceiurile mai puțin obișnuite pe care călătorii le-au observat la diferite companii aeriene este când însoțitorii de bord își așează mâinile sub coapse în timpul decolării și aterizării.

Această poziție nu este obligatorie doar la decolare și aterizare, ci și în timpul turbulențelor severe, în care sunt obligați să se așeze, să se asigure cu centura și să ia poziția de siguranță. Secretul din spatele acestui gest este simplu: însoțitorii de zbor își poziționează mâinile sub coapse și stau cu tălpile lipite de podea pentru siguranță. Acest lucru le permite să fie pregătiți pentru orice turbulență severă în timpul decolării și aterizării și îi ajută să își mențină echilibrul și stabilitatea în timpul oricăror mișcări puternice ale aeronavei în timp ce se află în aer.

Poziția mâinilor sub coapse și a tălpilor lipite de podea permite corpului să stea rigid și restricționează mișcarea membrelor și a coloanei vertebrale, scrie thesun.co.uk. Deși companiile aeriene nu au reglementări sau politici specifice care să impună însoțitorilor de bord să stea cu mâinile sub coapse, toate ghidurile de siguranță recomandă acest lucru și orice membru de cabină cunoaște această regulă de siguranță în timpul zborului.

Și pasagerii trebuie să știe că au de respectat o serie de reguli atunci când aleg să călătorească cu avionul. Una dintre cele mai importante reguli este că nu au voie să poarte papuci tip șlapi în aeronavă. Purtarea papucilor de acest gen, dar și a tocurilor, este interzisă, iar explicația se referă tot la condițiile de siguranță. În cazul unei evacuări de urgență, toboganul folosit la coborâre se poate sparge din cauza tocurilor, iar șlapii pot ieși rapid din picioare. În plus, nu sunt foarte practici nici în cazul în care pasagerii trebuie să fugă.

sursa

Alexandru Lozanciuc le poartă noroc tinerilor interpreți (VIDEO)
Articolul anterior
Cele mai bogate sportive din lume. Află cât câștigă pe an!
Articolul următor