Au peste 70 de ani și sunt binevenite pe podium!

Chiar dac

separator
ă nu mai sunt în floarea vârstei, aceste doamne nu renunță la podium și la coperțile revistelor. Iată cine sunt cele mai frumoase şi mai active modele, care au trecut pragul de 70 de ani.

Daphne Selfe, 85

La 83 de ani apărea pe coperta revistei Vogue, iar anul acesta, la 85, a fost desemnată oficial, de către Cartea Recordurilor, „cel mai în vârstă supermodel”. Daphne Selfe a ajuns în industria modei întâmplător, câştigând un concurs de frumuseţe, în urmă cu 65 de ani. A defilat pentru nume importante din moda internaţională şi a mărturisit că nu şi-a făcut niciodată operaţii estetice sau alte intervenţii de acest gen. Nici măcar cremă hidratantă nu a folosit zilnic. Şi spune că le compătimeşte pe fetele din ziua de azi. „Femeile nu se mai aranjează, arată de parcă nu se mai uită în oglindă. Colanţii şi jeanşii strâmţi sunt groaznici”.

Au peste 70 de ani și sunt binevenite pe podium!

China Machado, 84

Este prima femeie non-caucaziană care a apărut pe coperta unei importante reviste de modă, deschizând ediţia americană, din februarie 1959, a revistei Harper’s Bazaar. China a devenit pe la mijlocul anilor ’50 cel mai bine plătit model din Europa, câştigând chiar şi o mie de dolari pe zi. A lucrat în special pentru Givenchy, Dior şi Balenciaga.

Au peste 70 de ani și sunt binevenite pe podium!

Carmen Dell’Orefice, 83

La 15 ani apărea pe coperta Vogue, iar cariera ei în modeling abia începea. Şi pare că nu se va mai termina niciodată, de vreme ce designerii o invită să fie apariţia specială a colecţiilor lor, chiar şi la vârsta de 83 de ani.

Au peste 70 de ani și sunt binevenite pe podium!

Gitte Lee, 79

A intrat în industria modei în 1961 şi a fost considerată una dintre cele mai frumoase femei din lume. În copilărie, nu îi plăceau hainele pe care le primea şi, tocmai de aceea, la nouă ani a început să-şi croiască singură ţinutele.

Au peste 70 de ani și sunt binevenite pe podium!

Veruschka von Lehndorff, 75

A fost descoperită la 20 de ani de un fotograf, iar de atunci s-a îndrăgostit de cariera de model. A lucrat alături de Salvador Dali şi a ajuns să câştige chiar şi zece mii de dolari pe zi. A jucat în filmul „Blow-Up” iar scena în care apare a fost desemnată cel mai sexy moment din istoria cinematografiei moderne. Ocazional, ea încă mai apare pe podiumurile prezentărilor de modă.

Au peste 70 de ani și sunt binevenite pe podium!

Sursa

Pantone a anunțat culoarea anului 2024. Ce simbolizează ,,Peach Fuzz”

Culoarea anului 2024 de la Pantone este ,,Peach Fuzz”, o nuanţă de piersică blândă şi hrănitoare, care ne aminteşte să încetinim ritmul şi să avem grijă de noi înşine şi de ceilalţi.

Numele acestei culori romantice reflectă senzualitatea tactilă asociată cu această nuanţă: piersicile catifelate, penele moi de marabou, satinul şi mătăsurile netede de epocă, toate acestea ne vin în minte când ne gândim la combinaţia de roz şi portocaliu.

Pentru Leatrice Eiseman, directorul executiv al Pantone Color Institute, „Peach Fuzz” este o culoare potrivită pentru momentul pe care îl trăim, o reflectare a nevoilor şi dorinţelor umane de bază pe care mulţi le pot simţi în mijlocul unor vremuri dificile, scrie News.ro.

„Pe măsură ce intrăm în 2024, unele dintre lucrurile care au devenit deosebit de evidente pentru noi este conceptul de stil de viaţă care capătă un nou sens”, a declarat Leatrice Eiseman pentru Time. „Am trăit în această perioadă de agitaţie în multe aspecte ale vieţii noastre şi, ca urmare a acestui fapt, nevoia noastră de îngrijire, empatie şi compasiune continuă să devină tot mai puternică pe măsură ce ne imaginăm un viitor mai paşnic”.

Eiseman subliniază că nuanţa delicată cheamă privitorii la experienţa umană, punând accentul pe importanţa sănătăţii şi a bunăstării pentru minte, trup şi suflet. De la culorile calde ale unui răsărit sau apus de soare până la confortul unei pături pufoase, culoarea afirmă momentele de linişte interioară cu nevoia profundă de comunitate şi conexiune.

„Ni s-a reamintit că o parte vitală a unei vieţi bune şi a unei vieţi pline este să ai sănătatea, rezistenţa şi puterea de a te bucura de ea”, a declarat Eiseman. „Într-o lume care adesea pune accentul pe productivitate şi pe realizări externe, este important să recunoaştem nevoia de a ne promova sinele interior şi de a găsi momente de răgaz, creativitate şi conexiune umană”.

Pentru Laurie Pressman, vicepreşedinte al Pantone Color Institute, selecţia de culori din acest an este deosebit de semnificativă, având în vedere că este cea de-a 25-a aniversare a programului Pantone Color of the Year. Pentru Pressman, selecţia unei culori care este sinonimă cu conexiunea umană este simbolică nu numai pentru acest an, ci şi pentru obiectivul general al programului în sine.

Mancollini silk scarves

With a heart full of anticipation and excitement, I had the privilege of participating in a unique and ephemeral experience in the world of art and fashion. The Mancollini Silk Scarves Exhibition was an ephemeral event, open for only one day, but it was enough to unveil the rich and captivating history behind each Mancollini scarf.

Inside this magical exhibition, we witnessed a true feast for the eyes and soul. The original drawings and sketches that gave birth to the scarves were displayed in all their splendor, revealing the creative process and meticulous details that make each scarf a work of art in its own right.

Each scarf had a story to tell, and we had the chance to listen to these fascinating tales. The hidden messages in each design were revealed with passion and wisdom, adding depth and significance to each creation. It was an immersion into an artistic universe where fashion and art seamlessly intertwined in sublime harmony.

The evening was dedicated exclusively to silk scarves and their storytelling drawings. We had the joy of trying on these wearable works of art, and the masterclasses taught us creative ways to integrate them into our own personal style. We discovered the secrets of how these scarves can become a unique expression of our personality.

In a space dedicated to art, we witnessed a private presentation of the most luxurious accessories, each one a rare treasure in the world of fashion. Scarves sewn in a single copy shone like stars, and the sketches for the next 10 scarves in the 2024 collection provided an intriguing preview of the future.

What made this experience even more memorable was the live soundtrack. A woman’s voice and the guitar chords complemented the atmosphere perfectly, bringing the stories of each scarf to life in a unique way.

This evening was a journey into the world of Mancollini, where each scarf was a work of art, and every moment was a story. It was an ephemeral experience, but one that will remain vivid in my memory and once again confirmed that fashion can be an authentic and emotionally resonant form of art.

Motivul pentru care nasturii cămășii pentru bărbați sunt pe partea opusă decât nasturii de pe cămășile pentru femei

Nasturii de pe cămășile de bărbați sunt plasați pe partea dreaptă, iar nasturii de pe cămășile femeilor sunt plasați pe partea stângă a hainei. De unde vine această tradiție de plasare a nasturilor pe părți diferite ale cămășii?

Cămașa cu nasturi datează din anii 1200, făcând-o una dintre cele mai vechi piese de vestimentație din lume.

Cămașile inițiale erau purtate de bărbați și erau îmbrăcate direct peste pielea goală. În secolele următoare, femeile au început să poarte cămăși cu nasturi, dar acestea erau confecționate diferit.

În timp ce cămășile bărbaților erau confecționate fără fustă, adică cu tăietură dreaptă, cămășile femeilor aveau o fustă ușor evazată pentru a se potrivi lor. Acest lucru implica amplasarea nasturilor diferit la nivelul bustului și taliei.

Diferențele în astfel de confecții sunt încă existente astăzi în vestimentația bărbaților și a femeilor și acesta este motivul pentru care nasturii sunt poziționați diferit. 

De ce nasturii sunt poziționați diferit la cămășile bărbaților și femeilor

Există multe teorii care încearcă să explice de ce nasturii sunt poziționați în mod diferit.

Una dintre cele mai populare teorii este aceea că bărbații ar fi purtat arme în mână dreaptă și, prin urmare, cadea mai ușor să deschidă nasturii din partea dreaptă în timp ce își mențineau armele în poziție.

În același timp, femeile ar fi avut nevoie de ajutor pentru a se îmbrăca și, prin urmare, ar fi fost mai ușor pentru ele să își încheie nasturii de pe partea stângă.

O altă teorie interesantă este că nasturii poziționați diferit permiteau ca persoana care își îmbrăca hainele să se uite cu ușurință la interiorul hainei.

Această tradiție datează din perioada medievală, când cămășile erau purtate cu un lant de bijuterii peste partea stângă. Așa cum mulți bărbați au fost stângaci, purtatul unor astfel de bijuterii a făcut mai ușor să se deschidă nasturii. În timp, acest obicei a persistat și astăzi, cămășile femeilor și ale bărbaților posedă nasturi poziționați diferit.

O altă teorie, care explica poziționarea diferită a nasturilor, este aceea că nasturii de pe câmașile bărbaților se aflau pe partea dreaptă pentru a preveni lovirea piciorului în timpul călăriei, astfel încât haina să nu fie deschisă accidental în timpul parcursului.

Indiferent de motivul real, diferența poziționării nasturilor între cămășile bărbaților și a femeilor rămâne o trăsătură distinctivă în moda vestimentară. Este o tradiție veche, dar importanta pentru oameni și reflectă evoluția și transformarea modei.

sursa

Poziții sexuale care ard cele mai multe calorii!
Articolul anterior
Tratament eficient împotriva căderii părului
Articolul următor