Dacă faci asta, nu te vei îngrășa de sărbători!

Sărbătorile de iarnă sunt o adevărată tortură pentru silueta ta. Petrecerile care par a fi fără sfârșit, bucatele copioase, băuturile, dulciurile și lipsa antrenamentelor favorizează apariția a 3-4 kilograme în plus. Iar când te uiți în oglindă după sărbători, îți dai seama că trebuie să transpiri câteva luni la sală pentru a reveni la silueta de altădată.

separator

Totuși, cu ajutorul a câteva trucuri, poți să-ți menții kilogramele.

1. Dacă pleci într-o călătorie, ia cu tine fructe în loc de gustări periculoase pentru siluetă. Înlocuiește biscuiții cu câteva feluri de semințe crude.

2. Nu consuma alcool pe stomacul gol. La masa de sărbătoare, bea doar un pahar cu vin. Alcoolul în exces îți poate aduce 2-3 kg în plus. Dacă mai adaugi și mâncarea, cu siguranță ieși din sărbători plină de colăcei și aripioare în cele mai nepotrivite părți ale corpului.

3. Înainte de a merge la o petrecere, mănâncă ceva acasă. Gustarea îți va potoli foamea și nu vei mai fi tentată să guști din toate bucatele care le vezi pe masa de sărbătoare.

4. Dacă ești la un bufet suedez, alege o farfurie mai mică și pune-ți o singură dată mâncare în ea. Mai multe drumuri spre masa cu bucate îți vor crește și riscul de îngrășare.

5. Înlocuiește dulciurile cu fructe… doar fructe! În loc de cozonac, prăjituri cu frișcă și ciocolate, alege o bucată de kiwi, portocală sau ananas, care intensifică arderile și ajută digestia.

6. Nu renunța la cântar nici în perioada sărbătorilor. Cântărește-ți greutatea în fiecare dimineață și măsoară-te o dată la 2-3 zile. Dacă observi câțiva centimetri în plus, ia măsuri: mănâncă rațional sau fugi la sală.

alte Articole interesante