Scapă de durerile menstruale cu ajutorul exercițiilor

Mai mult de jumătate dintre femei suferă de algodismenoree, adică durere menstruală. În anumite cazuri, durerile sunt resimțite atât de puternic încât pot afecta desfășurarea activităților zilnice. Multe persoane iau medicamente pentru dureri. Însă, folosite în mod constant, acestea pot dăuna organismului. Vestea bună este că durerile menstruale pot fi ameliorate prin exerciții.

separator

Nu trebuie nicidecum să stai culcată atunci când ai dureri menstruale. Trebuie să te miști.

Mersul pe jos
Dacă începi să simți durere în zona abdominală, un exercițiu simplu pe care îl poți face este să mergi pe jos. Atunci când îți crește pulsul, sângele este pus în mișcare, fapt ce conduce la relaxarea mușchilor abdominali, a ligamentelor și mușchilor uterului. Mersul pe jos timp de 30 de minute te va ajuta să scapi de durerile asociate cu dismenoreea.

Înotul
Exercitiul pune sângele în mișcare fără a pune prea multa presiune pe articulații. Fă ședințe de înot de 3 ori pe săptămână, nu doar pentru a-ți ameliora durerile menstruale, ci și pentru a-ți întări mușchii și oasele.

Nu uita că orice tip de exerciții fizice îți pot înlătura pe termen lung durerile menstruale. Practicarea exercițiilor fizice crește în organism nivelul de endorfine, hormoni asociați cu creșterea pragului de durere și efect analgezic.

sursa

loading...
alte Articole interesante