Coşul ideal pentru un picnic sănătos!

Sunt sigură că eşti tentată, în special, în weekend-urile însorite,  să mergi la grătar împreună cu familia sau cu prietenii, pentru a profita de timpul frumos de afară şi a petrece alături cei dragi.

separator

Important este cum pregăteşti masa de picnic, ca să nu adaugi kilograme şi să nu ai tu sau cineva din familia ta indigestie.

Cele mai sigure şi sănătoase alimente la picnic

În primul rând, nu trebuie să lipsească legumele din coşul  de picnic. Poţi face salată din roşii, castraveţi, ceapă sau varză (de preferat este să le speli din timp acasă). Iar dacă eşti adepta unui picnic cu fum,  poţi obţine un grătar gustos şi sănătos din ciuperci, vinete, ardei, roşii, ceapă, dovlecei, care îşi vor păstra o mare parte din proprietăţi (în comparaţie cu alte metode de preparare la temperatură înaltă) şi te vor scăpa de problema indigestiei. Gustul delicios şi aromele îmbietoare te vor provoca să le guşti şi vei fi mândră că ai reuşit să înlocuieşti ideal carnea de porc sau micii.

Vrei o mâncare mai consistentă? Alege peştele!

Desigur, poţi găti peşte la grătar, important este să îl condimentezi reuşit.

Şi totuşi, carnea…

Dacă nu poţi renunţa la carne, cel puţin nu consuma mici, deoarece  intrând în contact cu fumul rezultat din stropii de grăsimi, care se scurg pe jar, devin nocivi (apar substanţe cancerigene suplimentare, susţin specialiştii) şi au o groază de calorii.

Alege carnea cea mai slabă, chiar dacă este de pui, îndepărtează pieliţa sau la carnea de vită scoate porţiunile grase. Ca să nu fie uscată carnea, pentru că nu are grăsimi, nu o săra înainte de a o pune pe grătar.

Ce bei la iarbă verde?

Nu consuma băuturi carbogazoase, îţi vor crea disconfort. Iar consumul de băuturi alcoolice, îţi va provoca dureri de cap şi indigestie, în plus, vei suporta mai greu căldura de afară.

Renunţă la ronţăit

Nu lua cu tine pungi cu seminţe, chipsuri şi alte produse, cu care să-ţi “treacă timpul”, mai bine pune fructe, mai ales că apar cele de sezon cum ar fi cireşile sau, dacă insişti, pune în coş alune, migdale, fistic, dar ai grijă câte consumi, deoarece ele conţin multe calorii.

Îţi doresc un picnic minunat. Şi sunt sigură că vei reuşi să combini utilul cu plăcutul!

Salată de crudităţi cu ton!
Articolul anterior
Cezara își etalează burtica și sentimentele materne!
Articolul următor
Alte articole interesante