Secretele unui ten perfect

Fiecare femeie îşi dorește să aibă o piele cât mai fină şi mai luminoasă. Chiar dacă nu toate ne permitem să cheltuim sume exorbitante pe tratamentele de frumuseţe sau de întreţinere, orice femeie poate avea o piele superbă acordând puţină atenţie alimentaţiei sale. Există câteva produse ale căror proprietăţi în regenerarea şi întreţinerea pielii sunt extrem de importante. Vezi ce alimente trebuie să consumi pentru a avea un ten perfect.

separator
intext
1. Fructele de pădure
Căpşunile, murele, afinele şi strugurii au proprietăţi antioxidante care ajută la refacerea celulelor distruse ale pielii şi la prevenirea apariţiei leziunilor la nivelul tenului.


2. Ciocolată neagră
Ciocolata neagră conţine numeroşi antioxidanţi care ajută pielea să fie protejată împotriva razelor UV şi ajută la hidratarea şi hrănirea ei. Este însă extrem de important să consumi ciocolată cu un conţinut de cel puţin 75% cacao.

3. Uleiul de măsline
Ulei de măsline este un produs extrem de folositor pentru îngrijirea personală, acesta fiind extrem de benefic atât pentru pielea ta cât şi pentru părul tău. Simpla masare a pielii cu ulei de măsline în fiecare seară va ajuta ca aceasta să devină mai fină şi mai hidratată.

4. Citricele
Citricele sunt una dintre cele mai bune surse de vitamina C şi acid folic. Acestea ajută la îmbunătăţirea circulaţiei, lucru care va facilita regenerarea pielii şi o va face extrem de strălucitoare.

5. Avocado
Avocado este alimentul ideal de a fi consumat atunci când vrei să câştigi în greutate, întrucât acesta are un conţinut extrem de ridicat de grăsimi. Acestea sunt de asemenea şi extrem de sănătoase, întrucât ajută la regenerarea şi hrănirea pielii cu ajutorul vitaminei C, potasiului şi antioxidanţilor.

6. Usturoiul
Usturoiul este extrem de eficient împotriva infecţiilor având multe proprietăți fungicide şi bactericide. Acestea îl transformă într-un aliment extrem de sănătos, care îţi îmbunățățește circulaţia sângelui şi îţi curăță pielea.

7. Morcovii
Această legumă este cunoscută pentru a îmbunătăţi abilităţile vizuale ale oamenilor, însă această ajută foarte mult la stoparea procesului de îmbătrânire a pielii şi a apariţiei a ridurilor.

8. Roşiile
Roşiile nu sunt doar extrem de sănătoase, ci şi extrem de benefice pentru tenul tău, conţinând extrem de multă vitamina A, C şi acid folic.

Sursa

Cel mai cancerigen ingredient folosit în perioada postului: Se găsește în toate aceste alimente!

Cel mai cancerigen ingredient de post. Postul Paștelui, unul dintre cele mai importante și respectate posturi ale anului. Perioada de post este marcată de restricții alimentare și de un stil de viață mai simplu și mai concentrat pe viața spirituală, scrie doctorulzilei.ro.

Pentru mulți români, postul Paștelui reprezintă nu doar o perioadă o oportunitate de regenerare spirituală și de întărire a legăturii lor cu Dumnezeu și cu comunitatea creștină, dar și de abstinență alimentară.

Uneori, credincioșii nu știu ce alimente să aleagă în post, astfel încât să aibă o dietă echilibrată, hrănitoare, dar și sănătoasă. Ei consumă, fără să știe, produse nocive care le pot afecta grav sănătatea, potrivit medicilor nutriționiști.

Acizii grași trans, alții decât cei prezenți în mod natural în grăsimile de origine animală, sunt periculoși pentru sănătate. Grăsimile trans apar atunci când transformăm uleiurile vegetale din formă lichidă în formă solidă. Este demonstrat că au potențial cancerigen, de aceea există legislație europeană care limitează prezența acizilor trans la maximum 2g la 100g grăsime. Industria alimentară a fost nevoită să renunțe la hidrogenarea grăsimilor vegetale și să reconfigureze producția de margarină, dar încă există pe piață multe produse care conțin margarină clasică, pentru că este ieftină!

În ce alimente găsim acizi grași trans


În ce produse găsim acizi grași trans în mod frecvent? În toate alimentele care presupun un amestec de făină și margarină, adică produse de panificație și patiserie. Acizi grași trans găsim și în sosuri, semipreparate, alimente procesate și produse fast-food, acolo unde grăsimea animală de timp unt sau smântână este înlocuită cu forma mai ieftină- grăsime de cocos sau de palmier și margarină. Din păcate orice produs care are ca ingredient grăsimea vegetală are șanse mari să conțină și acizi grași trans”, explică medicul.

Atenție! Pizza făcută cu mozarella de proastă calitate, obținută din grăsimi vegetale în loc de lapte, este plină de acizi grași trans

Dincolo de alimentele ambalate, pe care ar trebui să fie indicat conținutul de acizi grași trans, mâncarea preparată în restaurante și rețele fast-food nu este nici controlată și nici analizată. Pizza făcută cu mozarella de proastă calitate, obținută din grăsimi vegetale în loc de lapte, este plină de acizi grași trans. La fel și preparatele care conțin sosuri și smântână vegetală, produsele de patiserie de la colț de stradă și majoritatea produselor de post. Pentru că grăsimile trans apar, culmea, doar în produsele care conțin grăsimi vegetale.

Dacă vrei să abordezi un stil de viață sănătos, solicită o consultație gratuită cu un specialist care să te ajute să abordezi corect pașii. Nu ezita, accesează Centrul Onlin de Nutriție și Sport al Galinei Tomaș, din orice colț al lumii, pentru a găsi răspuns la orice întrebare și a primi ghidare corectă!

Alertă alimentară! Peste jumătate din alimentele și băuturile din comerț conțin resturi de pesticide, arată un nou studiu efectuat în Marea Britanie

Resturi de pesticide au fost descoperite în peste jumătate din probele de alimente și băuturi vândute în Marea Britanie.

Cea mai mare cantitate a acestor substanțe chimice periculoase au fost descoperite în căpșune.

Substanțele pot fi periculoase pentru oameni, avertizează specialiștii. Studiul a fost realizat în baza probelor recoltate în anul 2022.

Substanțele chimice au fost găsite în mai mult de jumătate din probele de alimente și băuturi, arată testele, potrivit Sky News.

Căpșunile s-au dovedit a fi cele periculoase în ceea ce privește prezența unor toxine rezistente care pot provoca oamenilor probleme grave de sănătate.

Resturi de pesticide au fost descoperite și în piersici, castraveți, caise și fasole.

Guvernul ar trebui să interzică 25 de pesticide, au spus experții. Acestea au fost descoperite în peste 3.300 de mostre testate de guvernul Regatului Unit în 2022.

sursa

Vitaminele care îți lipsesc dacă nu poți renunța la cafea

Dacă nu poți renunța la cafea, este posibil să îți lipsească anumite vitamine din corp. Consumul excesiv de cafeină poate afecta absorbția acestor nutrienți în organism. Este important să ai o alimentație echilibrată și să iei suplimente alimentare, dacă este nevoie, pentru a compensa eventualele deficiențe nutriționale cauzate de consumul excesiv de cafea.

Dr. Tatiana Meshteryakova, medic nutriționist, spune că prea multe cești cu cafea poate priva organismul de vitaminele de care are nevoie. Dar și dependența de băutură poate trăda o deficiență de vitamine, și anume vitaminele C și B, potrivit doctorulzilei.ro.

Consumul de cafea și deficit de vitamine

Expertul adaugă că organismul uman poate avea deficit de vitamine din cauza influenței obiceiurilor proaste și a altor factori în stilul de viață al unei persoane. În special, nutriționistul leagă dependența de cafea cu lipsa de vitamine din organism și recomandă să nu bei mai mult de două căni de băutură pe zi.

„Dacă bei mai mult de două căni de cafea pe zi, deshidratează organismul. Odată cu lichidul, se îndepărtează o mare cantitate de minerale și vitamine solubile în apă”, avertizează specialistul.

Așadar, potrivit medicului, excesul de cofeină consumată, care acționează ca un diuretic, afectează reducerea nivelului de vitamine C și grupa B. Ea subliniază că organismul uman ar trebui să primească cel puțin un litru și jumătate de apă în fiecare zi.  Cu o cantitate mai mică, viteza proceselor metabolice este redusă, iar absorbția componentelor utile din alimente, cum ar fi vitaminele, mineralele și enzimele, se înrăutățește.

Potrivit medicului, lipsa vitaminelor poate fi explicată prin absorbția lor slabă – acest lucru se poate întâmpla și din cauza tendinței de a mânca în exces. În plus, organismul este lipsit de vitamine sub influența toxinelor din fumul de tutun.

Fumatul duce la o distrugere completă a vitaminei C

Deficitul acestor vitamine duce la: performanțe psihice și fizice reduse letargie, slăbiciune, somnolență rezistență redusă la infecții recuperare mai lentă în diferite boli probleme ale pielii Cu o deficiență de vitamine din grupa B, sunt posibile probleme de somn, deteriorarea stării pielii și a părului și amorțeală a membrelor.

„Fumatul duce la o distrugere completă a vitaminei C și la o scădere a absorbției vitaminei A”, avertizează medicul. În plus, expertul a spus că reducerea capacității de resurse a organismului și pierderea de vitamine pot fi cauzate de o rutină zilnică incorectă și de lipsa somnului.

„Fără modificări ale stilului de viață și identificarea deficiențelor existente prin teste adecvate, suplimentele de vitamine nu vor funcționa”, notează medicul.

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Markus Lawyer și Maxim Bolotov, burlacii care știu să gătească sănătos
Articolul anterior
Soluţii eficiente pentru combaterea infecţiilor urinare
Articolul următor