Miss Universitate” – unul dintre concursurile dedicate promovării frumuseții feminine a devenit deja o tradiție în rândul universităților din Republica Moldova, fiind promovat de Consiliu Național al Organizațiilor Studențești din Moldova (CNOSM).
Pe 14 martie, cel mai luxos restaurant din capitală Capitoles Park, a fost gazda spectaculosului concurs – MISS Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” 2013 organizat de Comitetul Sindical al Studenţilor. Pentru titlu de MISS UNIVERSITATE 2013, au participat 12 studente frumoase, inteligente și curajoase. Din toate acestea în finala pentru concursul interuniversitar a fost aleasă studenta facultății de Pedagogie, Listru Irina. Frumoasa câştigătoare, Miss Universitatea Pedagogica de Stat Ion Creanga 2013, care primit mult aşteptata diademă de la Bragaru Maria, participanta la Miss World 2009, studentă la Facultatea de Arte Plastice și Desing, a mai obţinut premiul mare – un colier swarovski, școală gratuită de engleză, cină romantică la restaurantul Capitoles Park, abonament gratuit la unica shaping club, cadouri din partea sponsorilor, sticuri de memorie din partea operatorului de telefonie mobila Moldcell.
Titlul de Vice Miss i-a revenit Stelei Cadeniuc de la Facultatea de Pedagogie. Titlul de Miss Popularitate ea revenit studentei de la facultatea de Psihologie si Psihopedagogie Speciala – Tutuianu Carolina. Mai multi sponsori si-a desemnat cite o participanta care sa le reprezinte bradurile Tomita Irina- Miss Svadiba.md. Plăcuta intrigă al concursului a fost Cadeniuc Stela, Facultatea de Pedagogie care a primit si nominalizarea bradului din partea salonului WHITE ROSE,
Compania de produse cosmetice si parfumerie franceza Lambre Moldova şi-a selectat imaginea brendului pentru anul curent, aceasta fiind Grigorita Lidia, Facultatea de Filologie, Miss
Universitate Pedagogică de Stat “Ion Creangă” 2013 a primit mult aşteptata diademă de la Bragaru Maria, participanta la Miss World 2009, studentă la Facultatea de Arte Plastice și Desing.
Compania Aqua Unica şi-a selectat imaginea brendului pentru anul curent, aceasta fiind Tutuianu Carolina.
Saitul www.Svadiba.md şi-a selectat imaginea brendului pentru anul curent, aceasta fiind Tomita Irina.
Salonul de rochii de seară şi de mireasă WHITE ROSE,companiile , L’ambre Moldova, Acord Travel,Moldcell, Aqua Unica,art salonul Moldeco, clinica stomatologica Bident, Beauty School Moldova care a realizat machiajul participantelelor, Unica Shaping Club,saiturile www.unica.md, www.svadiba.md,www.premii.md, salonul de frumusete Micusa Still,– toate s-au întrecut în a fi cei mai generoşi cu participantele concursului, iar stilistul Constantin Cucu a fost cel care a coafat toate cele 12 frumuseţi ale serii.
Dispoziţie la maximum, cadouri de excepţie şi spirit de eleganţă – totul a fost posibil datorită sponsorilor şi calităţii organizării care au făcut sărbătoarea mult mai memorabilă atât pentru participantele distinse, cât şi pentru cei curioşi prezenţi la eveniment.