Cea mai de succes româncă din SUA, din punct de vedere financiar, a ajuns la o avere colosală cu un mic salon de frumusețe. Celebrități îi calcă, azi, pragul, scrie newsweek.ro.
![](https://unica.md/wp-content/uploads/2023/02/image-7.png)
Când singurul loc de muncă disponibil unde nu aveai nevoie să vorbești engleza bine era într-un salon de frumusețe, imigrantul român Anastasia Soare a decis să accepte să lucreze acolo. Ea a devenit, în cele din urmă antreprenor și a lansat un salon de înfrumusețare care îi poartă numele. Acolo și-a dezvoltat o clientelă distinsă prin modelarea sprâncenelor.
Două decenii și jumătate mai târziu, salonul Anastasia Beverly Hills rămâne extrem de cunoscut. Dar numele său a devenit mai sinonim cu brandul de cosmetice Anastasia Soare. Potrivit unui raport Forbes din iunie 2022, afacerile Anastasiei Soare i-au adus o avere netă de 660 de milioane de dolari și titlul de a 38-a cea mai bogată femeie din America care a reușit prin forțele proprii.
![](https://unica.md/wp-content/uploads/2023/02/image-8.png)
În 2019, ea a fost pe lista miliardarilor Forbes când a vândut un pachet minoritar al mărcii sale de cosmetice către TPG Capital, la o evaluare de 3 miliarde de dolari.
Soare le-a machiat pe Jennifer Lopez, Jennifer Coolidge, Kim Kardashian, Oprah Winfrey și Michelle Obama, printre altele. Este urmărită de peste 20,3 milioane de urmăritori pe Instagram, Twitter și TikTok.
Soare a spus că a început să lucreze sprâncene, la început, ca o curiozitate. „Aveam un profesor care ne spunea că întotdeauna dacă vrei să desenezi un portret și vrei să dai emoție, lucrezi la sprâncene”, a spus ea pentru Glossy . „Puteți face o persoană să pară surprinsă sau tristă sau fericită, sau foarte sofisticată și elegantă, modelând corect sprâncenele.”
Observând o greșeală când a fost pensată, a decis să o îndrepte singură. Acesta a fost primul pas spre succes.
Până în 1994, munca lui Soare era „cel mai bine păstrat secret de la Hollywood”, a spus ea. Celebrități, publiciști și artiști de machiaj s-au înghesuit să îi treacă pragul. „Artiștii de machiaj și-au dat seama că, dacă ne trimit clienți să își facă sprâncenele la noi, aspectul lor final era mult mai bun.”
Soare atribuie o mare parte din succesul ei produselor și conceptelor originale ale mărcii sale. Experimentarea cu aloe vera, fardul de pleoape sunt doar câteva produse.
![](https://unica.md/wp-content/uploads/2023/02/image-9.png)
Întregul ei portofoliu, cu excepția truselor, include 14 produse pentru sprâncene, 29 de produse de colorat, trei produse de îngrijire a pielii, cinci instrumente de înfrumusețare și 28 de perii.
„Ascultă întotdeauna clientul”, a spus ea. „Asta este ceea ce ne-a făcut să avem atâta succes pe rețelele sociale. Citim comentariile, punem întrebări. Ei știu ce le place. Chiar dacă nu sunt pricepuți la machiaj, vor ști în continuare care [din opțiunile lor oferă] cea mai bună calitate și cea mai bună performanță.”
Anastasia a creditat-o pe fiica ei, cu rolul de președinte al ABH. Claudia Soare trebuie să găsească oportunități de extindere a afacerii
„Ne place să inovăm, după cum știți. Probabil că lucrăm la 50 de produse în orice moment”, a spus Anastasia Soare. „Dar este nevoie de foarte mult timp pentru a pune un produs pe rafturi.”
În timp ce se gândește la trecut și se uită la ceea ce urmează, ea a spus că oiricine îi poate călca pe urme. „Visul american este încă viu, pentru că America are atât de multe oportunități”, a spus ea. „Un imigrant poate vedea asta mult mai bine decât o persoană care s-a născut aici. Văd oportunități tot timpul și sunt încântat de viitor.”