Vrei să slăbești? Iată ce trebuie să mănânci la micul dejun!

Astăzi, când mulţi se confruntă cu grăsimile de pe burtici, mai cu seamă fiecare a treia persoană după ultimele date, câteva sfaturi de top ar fi binevenite, dacă te apuci de slăbit fără să-ţi periclitezi sănătatea. 

separator

1. Dieta joacă un rol important în cura de slăbire, dar mulţi cred că mâncând puţin, vor scădea în greutate. Greşit!

Acest lucru lipseşte corpul tău de energie şi nimic mai mult. Înfometarea încăpăținează şi mai mult mobilizarea grăsimilor, pune organismul în alertă, iar la următoarea masă va tinde să depoziteze hrana ingerată sub formă de grăsime. Deci important nu este să mănânci puţin, ci echilibrat.

2. Cunoașterea corectă a caloriilor e o jumătate din bătălie

Înainte să începi să slăbeşti va trebui să calculezi numărul de calorii zilnice de care are nevoie organismul tău pentru a funcţiona eficient, aşa încît să nu depozitezi în organism calorii stocate. Prin urmare, ai nevoie să creezi un deficit caloric în dietă. Fiecare kilogram de grăsime produce 7000 de calorii. Dacă consumi cu 500 de calorii mai puțin în fiecare zi, vei putea pierde 1,5kg pe săptămână. Dar nu tăia complet caloriile, întrucât ai nevoie de energie şi putere.

3. Alege o dietă care ţi se potriveşte şi care îţi recomandă alimente sănătoase, tăind caloriile goale fără să te înfometezi. Înfometarea este periculoasă şi dăunătoare!

4. Nu sări peste micul dejun! Un mic dejun sănătos te ajută să scazi în greutate mai rapid. Neglijarea micului dejun, unul dintre motivele care, de fapt, determină creşterea în greutate, aduce organismul într-o ,,stare de foame’’, ce inhibă metabolismul încercând să economisească energie și să ardă mai puţine calorii, iar aceasta este o veste proastă pentru grăsimile de pe abdomen. O persoană ar trebui să ia micul dejun până la, cel târziu, ora 9 dimineaţa şi să includă în el carbohidraţi complecşi. Fulgii de ovăz cu ouă și legume sunt un exemplu de mic dejun sănătos.

5. Mănâncă cinci sau șase mese mici pe zi în loc de trei mese mari! Astfel te asiguri că ingeri mai puţine calorii, mai puţin zahăr şi că nu te supraalimentezi. Cercetările au arătat că mâncând acelaşi număr de calorii distribuite în cinci-șase mese pe zi, eliberăm o cantitate mai mică de insulină la fiecare masă, ceea ce ţine constant nivelul de glucoză în sânge şi controlează starea de foame.

6. Bea multă apă! Apa este importantă pentru a pierde în greutate. Consumul de apă elimină toxinele din organism, ajută organele să funcționeze mai bine, tonifiază muşchii, iar grăsimile se metabolizează mai uşor când organismul este hidratat.

7. Include în dietă alimente care accelerează metabolismul

Alimentele bogate în fibre, cerealele integrale, fructele sezoniere şi cele de pădure, legumele bogate în proteine, carnea de pasăre, ouăle, peştele, orezul brun, cafeaua, ceaiurile, ardeiul iute, mierea de albine sunt alimente care activizează metabolismul. Multe dintre aceste alimente conţin vitamina C, indispensabilă într-o cură de slăbire, iar altele fiind bogate în proteine, necesită mai multă energie pentru a fi digerate, ceea ce arde calorii.

8. Adaugă în dietă legume cu frunze, cum ar fi spanacul și salata verde, care sunt scăzute în calorii, cu multe  fibre, minerale şi vitamine. Mănâncă roşii, castraveți, morcovi,care previn retenția de apă, având un efect diuretic natural. Un studiu a arătat că sucul de morcov slăbeşte cu 1,5 kg pe lună.

9. Mănâncă fructe. Consumul de fructe stimulează metabolismul. Un măr cu 30 min înainte de masă te face sa mănânci mai puţin. Bananele oferă zincul necesar în slăbire, fibre, zaharuri cu eliberare lentă, potasiu, care înlătură retenţia de apă din organism. Deci, pentru a scădea în greutate trebuie să incluzi în dietă fructe nutritive și sănătoase.

10. Iaurtul este o sursă bună de proteine, calciu şi probiotice pentru intestin. Cercetătorii au stabilit că adulţii care au consumat trei porţii de iaurt fără grăsimi pe zi, au pierdut cu 22% mai mult în greutate decât cei care doar au tă

Sore a dezvăluit cum a slăbit 30 de kg. După sarcină, artista a avut probleme cu greutatea

În urmă cu aproape 6 ani, Sore a trecut prin cel mai frumos moment al vieții sale: a devenit mamă pentru prima oară. A trecut mult de atunci, însă artista și-a dorit să-și împărtășească secretele cu publicul său. 

De ce nu s-a căsătorit Sore cu tatăl fetiței sale, după 9 ani de relație:  „Ne-am convins amândoi că...”

În luna martie a anului 2016, Sore a devenit mamă pentru prima oară. A născut o fetiță superbă, pe care a decis s-o numească Erin.

Sarcina și-a pus însă puternic amprenta asupra organismului său, iar cele aproape 30 de kilograme pe care le avea în plus în acel moment i-au atras și critici pe măsură. Artista a recunoscut că în lunile în care și-a purtat fiica în pântec nu s-a abținut deloc de la mâncare, așadar s-a așteptat ca procesul de slăbire ce va urma să fie unul destul de lung.

Cu toate acestea, nu s-a lăsat niciodată afectată de cuvintele grele care i-au fost adresate. A preferat să slăbească încet, făcând schimbări semnificative în stilul său de viață. A preferat să mănânce cantități mai mici de mâncare și să facă sport, iar din rutina sa nu au lipsit nici procedurile de remodelare corporală.

„Am slăbit kilogramele din timpul sarcinii și un pic mai mult de atât în decursul a 9 luni, eu am considerat-o o victorie, nicidecum altfel, iar dacă au fost comentarii răutăcioase în acea perioadă, pe cuvânt dacă le-am auzit. E adevărat că am fost avertizată, din timpul sarcinii, că voi trage greul după naștere, pentru că, n-am să te mint, mi-au plăcut burgerii foarte mult pe parcursul celor 9 luni de sarcină. Dar am slăbit ușor, mâncând puțin, făcând sport și proceduri corporale”, a povestit Sore, pentru revista Viva.ro.

Unul dintre secretele lui Sore pentru a scăpa de kilogramele în plus a fost faptul că nu a consumat aproape deloc carne. Nu a fost o schimbare impusă, ci mai degrabă ceva ce i-a venit natural. Artista a mărturisit că nu se abține de la mâncare atunci când are poftă, dar respectă un stil de viață care o ajută să slăbească.

„Nu simt o atracție față de carne, în mod deosebit, de aceea mi-a fost ușor. Dacă îmi e poftă să gust, gust, însă trec săptămâni întregi fără să mănânc carne și îmi e foarte bine așa. Am tot citit și articole care spun cât influențează carnea aspectul pielii și pentru că mă știu posesoarea unui ten sensibil cu tendințe acneice, pe care m-am luptat mult timp să-l aduc într-o formă bună, îți dai seama că încerc să văd dacă funcționează. Și, în cazul meu, e varianta câștigătoare. Mănânc și dulciuri, de fapt, mănânc orice poftesc, însă în porții decente și țin intermintent fasting (adică de la ultima masă din seară până la prima de a doua zi trec 16 ore) de câțiva ani”, a mai adăugat artista pentru aceeași sursă menționată anterior.

sursa

Gina Pistol îşi pregăteşte silueta pentru vară. Vedeta vrea să scape de încă 12 kilograme

Gina Pistol s-a pus serios pe slăbit. Proaspăta mămică doreşte să ajungă top fit până la vară. Prezentatoarea nu şi-a grăbit corpul după naştere să revină rapid la silueta de dinainte şi a slăbit în ritmul său, de la 80 de kilograme, la 65, cât spune Gina că are acum.

Cum a ajuns Gina Pistol să prezinte emisiunea Asia Express: „Chiar am vrut  să particip, dar nu știam cu cine să fac echipă” | Spectacola.ro

Vedeta slăbește cu ajutorul exercițiilor fizice și regimului alimentar sănătos.

„Azi îi fac o surpriză trupului. Azi mă apuc de sport şi dietă. Înainte să rămân însărcinată aveam 53 de kilograme. Sport n-am mai făcut de vreo 3 ani.

În luna a 9-a de sarcină îmi arăta cântarul 80 de kilograme. Acum, la 10 luni distanţă, atât îmi arată cântarul (65 kg). Nu sunt cea mai bună formă şi am decis că trebuie să fac ceva.

Adevărul este că mă simt mult mai bine de când fac sport, când mănânc sănătos. Practicarea sportului îmi oferă şi tonus psihic”, a spus Gina Pistol pe Instagram.

Ce dietă ține Gina Pistol pentru a avea o siluetă de invidiat. A renunțat  definitiv la

sursa

Asta da ambiție! De la 105 kg a slăbit până la 55 de kg

Jodie Marquardt, în vârstă de 46 de ani, din Australia, de profesie consilier financiar, a fost în pragul diabetului de tip 2, atunci când cântărea 105, ceea ce a determinat-o să înceapă să facă exerciții fizice și să renunțe la mâncarea de tip fast food. Așa că a început transformarea făcând plimbări ușoare zilnice, apoi a început să iasă din zona de confort și să meargă regulat la sală.

BODYBUILDER MUM

Rezultatul? Jodie arată acum „cu zece ani mai tânără” și cântărește 55 de kg. „Nu m-am gândit niciodată că voi intra într-o competiție de culturism în viața mea”, a povestit ea.

„Dar după ce mi-am atins greutatea-țintă, care era de 70 kg în nouă luni, mâncând alimente proaspete sănătoase și făcând plimbări zilnice și antrenamente la sală – am decis să merg și mai departe.

„Oamenii spun că transformarea m-a făcut să arăt cu 10 ani mai tânără, însă, mai important de atât, eu mă simt cu 10 ani mai tânără.

„Am mult mai multă energie și sunt dornică să ies din zona mea de confort.”

Înainte de a pierde în greutate, Jodie mânca fără probleme, la aceeași masă, o pizza mare cu pepperoni și o ciocolată mare.

„Încercam să-i păcălesc pe oameni mâncând o salată în public și apoi îmi umpleam stomacul cu mâncare proastă, pe ascuns”.

Această imagine are atributul alt gol; numele fișierului este profimedia-0653658343-650x1024-2.jpg

„Am încercat multe diete înainte, dar de data aceasta am luat lucrurile în serios pentru că sănătatea mea era în pericol”.

„Am decis să iau lucrurile pe rând, în loc să schimb totul deodată și să renunț rapid când devine prea greu. Am redus consumul alimentelor care-mi plăceau întâi la două zile pe săptămână și a apoi le-am dus încet la zero. Tot așa, am început să merg pe jos în fiecare zi, inițial doar 2 km, ceea ce mă facea să transpir foarte tare. Știam că drumul către o sănătate mai bună va fi dificil, dar eram hotărât să îl parcurg.”, a povestit Jodie Marquardt.

„Abordez lucrurile în mod pozitiv. Chiar și în zilele în care mai trișez, aleg mâncăruri mai sănătoase, cum ar fi friptura și salata, mai degrabă decât o mâncare la pachet de la fast food”, se confesează Jodie.

„Sper că povestea mea evidențiază faptul că orice este posibil. Sunt o femeie de peste 40 de ani cu o carieră, o familie și o casă de condus. Nu este imposibil, este nevoie doar de consecvență. Dacă eu, între 42 la 46 de ani, mi-am transformat viața în bine și și alte femei pot.”, a mai spus ea.

sursa

Ce temperament ai în funcție de anotimpul în care te-ai născut!
Articolul anterior
10 minciuni pe care orice bărbat le spune înainte de sex
Articolul următor