Acest meniu a ajutat-o să slăbească 11 kg în trei luni

Astăzi, v-o prezint pe Silvia Pleșca, care este una dintre câștigătoarele ediției a 7-a a proiectului online ”Galina Tomaș îți cumpără kg!” În timpul slăbirii, dar și după ce a dat jos cele 11 kg, eroina noastră a început să aibă trei mese pe zi şi două gustări. Așa că, am provocat-o să ne vorbească despre meniul zilnic, amintind cât de important este consumul alimentelor preferate, fără a sacrifica obiectivele privind păstrarea unui anumit număr de kilograme sau sănătatea.

separator

”Dimineața, o încep cu un pahar de apă cu lămâie. Așa fac de doi ani și deja a devenit un obicei pentru mine. După 20-30 de minute, la ora 07:00 iau micul – dejun care constă din fulgi de ovăz hidratați peste noapte, apoi adaug fructe uscate. La fel, îmi place viarianta de dejun cu fulgi, iaurt, seminţe de chia şi fructe.
Ce ține de gustare, depinde ce mănânc dimineaţa. Dacă îmi fac terci, atunci la gustare mănânc un fruct. Când pregătesc altceva, îmi place să am cu mine între mese nuci, alune, migdale, care nu trebuie să depășească 30 de grame. La prânz, în schimb îmi place să mănânc diverse variații de salate, combinate cu rucola, varză roşie, măsline și ton. Mai combin salatele și cu fasole, ceapă și roșii. O altă opțiune de prânz ar fi orezul brun cu zucchine, care este foarte delicos. Locuiesc peste hotare, și chiar am un mare noroc de a consuma tot felul de fructe şi legume întreg anul. Dar să revin la meniul zilnic, la ora 16:00 mănânc un fruct și cel mai important după 18:00 beau doar apă, nu mai mănânc nimic. Recunosc că, sunt și zile când cu familia avem vre-o sărbătoare și mănânc la ore mai târzii, dar a doua zi fac detox.”

Află cum poți beneficia de o lună gratuită în noua ediție a proiectului ”Galina Tomaș îți cumpără kg”

 

”Sunt foarte mulţumită de proiectul online ”Galina Tomaș îți cumpără kg!”. În cadrul acestuia am aflat cum corect  se combină alimentele. De exemplu, alimentele cu un conţinut bogat în fibre stabilizează zahărul din sânge, menţinând o mai mare saţietate. Aici putem atribui ţelina, broccoli, varza, fasolea verde, morcovii, ardeii graşi, grâul, ovăzul, secara, lintea, fasolea neagră, avocado, murele, zmeura şi nu numai. Consumul acestor alimente trebuie să fie urmat şi de consumul de apă, în caz contrar ele rămânând blocate în tractul digestiv, moment în care nu mai este decât un pas până la balonare şi constipaţie. Și încă am aflat că, defapt grăsimile sănătoase – acizii graşi Omega 3 şi acizii monosaturați – ajută la o funcţionare mai rapidă a metabolismului și nu trebuie să ne ferim de ele. Mai mult, aceste grăsimi sănătoase sunt mai bine absorbite atunci când sunt combinate cu legume, ceea ce duce şi la un beneficiu extra, am putea spune, şi anume, senzaţia de saţietate îndelungată. Recomand cu drag și încredere Centrul Online de Nutriție și Sport galinatoams.com tuturor care vor să slăbească sănătos și frumos, cu siguranță veți fi plăcut surprinși de schimbările care vor veni în viața dvs.”

 Centrului online de Nutriție și Sport galinatomas.com vă invită, să adoptați regulile stilului sănătos de viață și să slăbiți chiar de acasă, din orice colț al lumii, la un click distanță.

  1. Înregistrați-vă gratuit pe galinatomas.com
  2. Alegeți abonamentul (de 3 luni și invitați două prietene care nu au un abonamet activ și care la fel vor procura câte un abonamet de 3 luni)
  3. Alăturați-vă grupului privat în Facebook unde vom comunica pe parcursul a 10 săptămâni: https://www.facebook.com/groups/noiiticumparamkilogramele/
  4. La final, după îndeplinirea acestor pași, toate trei beneficiați de încă câte o lună de ghidare, antrenamente și meniu personalizat absolut GRATUIT.

 

alte Articole interesante