Fese ferme „fabricate” la birou!

După zilele în care ai mâncat copios şi ai trăit clipe de plăceri gustative, cu siguranţă ţi-a venit în gând întrebarea cum să revii la parametrii iniţiali. Pentru majoritatea dintre noi, biroul a devenit o a doua casă unde ne petrecem cel puţin opt ore. Dacă la prima vedere ţi s-ar părea că nu poţi face nimic pentru silueta ta în aceste opt ore, atunci îţi spun că un posterior perfect definit poate fi obţinut şi la birou iar pentru aceasta e bine să ştii că…

separator

În acest caz vei avea nevoie de mai mult timp, răbdare şi perseverenţă, dar nu e imposibil. În cele ce urmează îţi voi spune cum poţi antrena muşchii fesieri fiind la birou şi acasă, fără să ai nevoie de spaţiu suplimentar. Important este să acorzi câte 10 minute ori de câte ori ai posibilitate. Acest exerciţiu simplu te va ajuta să scapi şi de celulită chiar din prima săptămână de antrenare zilnică.

Aşadar, în timp ce stai la birou, în primul rând ţine spatele drept pentru aţi fortifica muşchii spatelui şi pentru a avea o ţinută corectă: fixează tălpile ambelor picioare pe podea, relaxează umerii şi ridică bărbia.

Acum, când şezi corect, începe exerciţiul  magic pentru fese:

Contractă puternic fesierii, reţine poziţia pe 2-3 secunde, după care relaxează muşchii. Repetă mişcarea de 50-60 de ori şi vei simţi o uşoară oboseală care îţi va da de ştire că posteriorul tău e pe cale de a deveni rotund şi ferm. Ia o mică pauză şi reia exerciţiul, acum însă contractă pe rând: fesa dreaptă apoi fesa stângă. Astfel vei ajunge să faci un complex întreg de exerciţii pentru fese cu rezultat garantat.

Este un exerciţiu simplu dar foarte eficient care poate fi făcut atât la birou, cât şi acasă, în timp ce eşti la bucătărie sau înainte de somn. De asemenea, poţi combina aceste exerciţii cu cele pentru coapse pentru a avea efect dublu.

Exerciţiu pentru coapse:

Fiind aşezată pe scaun, întinde picioarele şi ţine-le paralel podelei. Din această poziţie depărtează puţin picioarele apoi uneşte-le şi vei simţi contracţia muşchilor coapsei interne şi a coapsei laterale.

Aceste exerciţii te vor ajuta doar în câteva săptămâni să obţii forme de invidiat, iar în anul ce a venit nu uitaţi să vă îngrijiţi corpul, căci doar astfel veţi trăi armonia întregii fiinţe.

Text: Rada Baltag

Ești sigură că el este alesul?! Fii atentă la…
Articolul anterior
Rochii de mirese de la Hollywood! Foto
Articolul următor
Alte articole interesante