Foto: Abdomen plat și talie subțire în doar zece zile. Iată cum le poți obține!

Abdomen plat și talie subțire în doar zece zile. Iată cum le poți obține!

Cu siguranță, fiecare femeie vrea să arate impecabil în ținutele vaporoase și transparente de vară. Dacă ești în criză de timp și îți dorești un abdomen plat, fie că vei merge în curând la plajă ori se apropie un alt eveniment important din viața ta, nu lăsa timpul să-ți știrbească din imagine. Înarmează-te cu voință și pune în aplicare sfaturile de mai jos și rezultatele nu vor întârzia să apară!

separator
7-metode-slabire-fitnews

Aceste lucruri te ajută să obții un abdomen plat și o talie subțire!

1. Elimina dulciurile și zahărul


Dulciurile și zahărul fac parte dintre alimentele care nu te lasă să slăbești, astfel că nu vei putea avea nici o talie subțire cât timp le consumi. Elimina dulciurile, băuturile carbogazoase și sucurile îndulcite din dieta ta și vei observa diferența.


2. Acordă atenție dietei tale

Consumul de alimente precum legume, fructe și cât mai multe cereale integrale te va ajuta să reduci numărul de grăsimi pe care le consumi pe parcursul zilei și care se depun în această zonă. Încearcă să optezi pentru mai multe mese pe zi cu mâncare mai puțină decât să alegi să mănânci rar, dar foarte mult.

3. Accentuează-ți talia folosindu-te de piese vestimentare

Zona taliei este cea mai îngustă zonă a corpului tău, astfel că, dacă o vei accentua, vei atrage atenția asupra siluetei tale și vei părea mai subțire și mai înaltă. Astfel, alege să porți haine care se evazează sub talie sau să adaugi o curea ținutelor tale. Pantalonii cu talie înaltă pot ajuta și ei la iluzia unei talii mai subțiri.

4. Fă mișcare și exerciții fizice

Orice fel de efort fizic va ajuta să ai un corp bine proporționat. Dacă vorbim despre exerciții speciale pentru subțierea taliei, ai putea încerca să ridici greutăți deasupra capului sau să te așezi în poziție de flotare și îți strângi pe rând picioarele sub tine pe rând. Fă câte 20 de repetări din fiecare exercițiu, apoi fă o pauză.

5. Bea cât mai multă apă

Nu doar că a-ți menține corpul hidratat este foarte important, însă dacă vei bea atâta apă cât este nevoie, vei face mai ușor diferența dintre sete și foame iar stomacul tău nu va fi niciodată gol, astfel că nu vei mânca niciodată mai mult decât coprul are cu adevărat nevoie.

6. Fă exerciții de tip cardio

Exercițiile precum alergatul sau mersul pe bicicletă pot ajuta și ele foarte mult la subțierea taliei, atunci când le faci constant. Alege să alergi, să înoți, să mergi pe bicicletă cel puțin 30 de minute pe zi ori să mergi la sală și vei vedea diferența în scurt timp.

Sursa

alte Articole interesante