4 fructe la care trebuie să renunți dacă vrei să slăbești!

portret
Ecaterina Chirioglo,
instructor Unica Sport

Deși specialiștii în domeniul alimentar ne asigură că fructele reprezintă una dintre cele mai importante categorii de alimente, totuși ar trebui să fim atenți la consumul lor: conțin zahăr, în special fructoza, care la fel ca și zahărul rafinat te poate îngrășa.

separator

Unele au o cantitate mică de fructoză, prin urmare pot fi consumate fără problem, dacă vrei să slăbești, la altele însă conținutul de fructoză este foarte ridicat. Ecaterina Chirioglo, instructorul Unica Sport, care a reușit să o slăbească pe participanta proiectului Slăbește Sănătos cu 15 kilograme, îți oferă mai multe detalii.

Strugurii

Categoria fructelor cu un conținut foarte ridicat de zahăr este dominată de struguri. 100 g de struguri îți furnizează 18 g de zahăr.

Strugurii

Bananele

Bananele au mult zahar în compoziție, mai exact 16 g la fiecare 100 g de fruct. Prin urmare, ar fi bine să le eviți dacă vrei să slăbești.

Bananele

Cireșele

Dacă ești la dietă, nu este o idee prea bună să dai iama în cireșe, întrucât aceste fructe au un conținut ridicat de zahăr, aproximativ 15 g la fiecare 100 g de fruct.

Cireșele

Fructele uscate/ deshidratate

Pentru că fructele deshidratate au apa scoasă din ele, asta înseamnă că au mai multe calorii. De exemplu, 150 de g de stafide au până la 500 de calorii. Iar 100 de g de prune uscate au 250 de calorii.

Fructele uscate

Primul contact al bebeluşului cu mama. Ce se întâmplă?
Articolul anterior
Cel mai sexy bărbat din lume s-a îngrășat cu 20 de kilograme!
Articolul următor
Alte articole interesante