Weekendul – liber la slăbit!

După cinci zile în care eşti prinsă în lucru şi sarcini pe care trebuie să le îndeplineşti, mergi la antrenamente şi eşti concentrată pe slăbit, iată că vine şi weekendul! Dacă doreşti să revii din aceste zile de odihnă cu aceleaşi rezultate sau poate chiar cu sute de grame mai puţin, atunci e bine să ştii că…

separator

Potrivit cercetătorilor, aceste două zile care sunt menite odihnei şi uitării tuturor grijilor se pot transforma în ore de iad, în special pentru cei care urmează o dietă . Am zis dietă, deoarece un regim alimentar echilibrat nu-ţi induce frică, când ajungi vineri seara.  În zilele de sâmbătă şi duminică ai tendinţa de a mânca mai mult, chiar dacă    este vorba de mâncare uşoară.

Cu atât mai greu este să te abţii când trebuie să găteşti celor dragi bucate alese. În pofida tuturor circumstanţelor care sunt împotriva kilogramelor tale, trebuie să înţelegi că slăbitul este o alegere pe termen lung, este greu şi anevoios, dar  anume în această dificultate constă tot farmecul.

Echilibrul este cuvântul ce trebuie să te însoţească mereu în tot ceea ce faci şi mai ales când vine vorba de prorpiul corp. Pentru că vreau să te trezeşti în fiecare zi de luni cu zâmbetul pe buze, îţi voi spune ce să faci sâmbătă şi duminică pentru ca să nu adaugi centimetri în plus:

  1. food-photographyFii fidelă obiceiurilor alimentare din timpul săptămânii! Ceea ce presupune să ţii cont de aceleaşi trei reprize alimentare de bază şi micile gustări. Nu te lăsa ademenită de frigiderul plin cu alimente, deoarece tot ce vei obţine va fi dezamăgire  şi nu vei avea nicio motivare de a merge mai departe.
  2. Învaţă-i pe cei din casă să mănânce sănătos! Weekendul este un prilej nu doar de a-i răsfăţa pe cei dragi cu bucate gustoase, dar şi să le demonstrezi că poţi primi plăcere de la o mâncare sănătoasă.
  3. Orice greşeală se răsfrânge asupra siluetei tale! Degeaba te-ai purtat frumos în timpul săptămânii şi te-ai abţinut de la dulciuri şi patiserii, dacă în weekend mănânci până la refuz. Îi vei da de înţeles creierului şi metabolismului că are două zile în săptămână în care îşi poate face de cap, iar astfel acesta va avea tendiţa de a-ţi cere aceeaşi cantitate de mâncare şi în celelalte zile. De aici vor începe momentele de împotrivire propriilor dorinţe.
  4. Nu mânca seara! Învaţă şi repetă această frază până nu se tranformă în reflex. Dacă totuşi mergi la somn mai târziu ca de obicei, atunci ai grijă ca ultima masă fă fie cu 4-5 ore înainte.

De asemenea, nu uita că weekendul este o posibilitate de a face zile de detoxifiere.

Fii sănătoasă!

Text: Rada Baltag

 

Rigatoni a la bolognese
Articolul anterior
Şcoala Manierelor Elegante „ABeZe” – o investiţie sigură în dezvoltarea personală
Articolul următor
Alte articole interesante