Exerciții pentru fortificarea mușchilor în timpul sarcinii!


Aliona Trifan,
Instructor Unica Sport

Cu ajutorul sportului, femeile însărcinate pot diminua durerile de spate, cauzate de creşterea rapidă în greutate. Exerciţiile recomandate pentru gravide tonifică şi întăresc muşchii, asigurând o dezvoltare normală atât a mamei, cât şi a fătului.  

Ghidată de instructorul Unica Sport, Aliona Trifan, graviduța  Cristina Melnic va efectua 4 exerciții pe care ar fi bine să le practici și tu la domiciliu, dar nu înainte de a-ți încălzi toate grupele de mușchi.

Talie fină

  1. Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu picioarele depărtate lateral și brațele extinse paralel solului.
  2. Din această poziție, apleacă lent trunchiul în față cât îţi permite burtica și orientează mâna asimetric spre picior, iar cealaltă – în spate.
  3. În continuare, revino la poziția inițială și apleacă-te în cealaltă direcție.

Realizează exercițiul de 10 ori. Nu te grăbi când efectuezi mişcările. Respiră calm şi profund în timpul exerciţiului. Vei simţi muşchii taliei, ai spatelui și ai coapsei posterioare.

1

loading...
alte Articole interesante