Nu reu

Iată cu ce te poate ajuta acesta:
- Te va ajuta să-ți alegi tema și tipul de nuntă perfect pentru voi;
- Odată ce ați stabilit detaliile, te va ajuta să-ți alegi locația, furnizorii, culorile predominante ale nunții, muzica care se potrivește, accesoriile, florile, invitațiile de nuntă, etc.
- Cu ajutorul lui te vei putea încadra în bugetul de care dispui;
- Îți va sugera furnizori care se vor adapta bugetului și ideilor tale;
- Va face orarul întregii nunți, pentru a ști cum va decurge marele eveniment.
Cum îl găsești?
Ca și în cazul tuturor furnizorilor de servicii pentru nuntă, recomandările altora sunt întotdeauna cele mai bune. De asemenea, îl mai poți găsi pe la târgurile de nunți, pe site-urile de specialitate sau din reviste. Trebuie să știi că există câteva „pachete” pe care un wedding planner le poate oferi:
- Consiliere – este o mini-planificare a nunții. Wedding planner-ul te va învăța cum să te descurci în acea zi importantă pentru tine.
- Planificare – pe lângă consultanță, acesta îți va programa întâlniri cu furnizorii de care ai nevoie. Astfel spus te va ajuta să stabilești și să pui la punct toate detaliile unei nunți.
- Coordonare pe parcursul nunții – un wedding planner poate fi angajat și pe durata întregii nunți. El va asista la întregul eveniment, se va asigura că totul decurge perfect și că toți își fac treaba potrivit planului.
Tarifele
Există trei variante de tarifare:
- Un procentaj (de obicei între 5 și 10% ) din costul nunții;
- Tarif pe oră sau pe programare;
- Taxă fixă.
Contractul
Dacă ceri doar o consultație pentru planificarea nunții vei primi, doar o factură. În mod normal însă, ar trebui să existe un contract care să prevadă următoarele aspecte:
- Modul de taxare al organizatorului (procentaj, taxă sau plata cu ora);
- Descrierea serviciilor oferite;
- Costul total al serviciilor;
- Contactele voastre;
- Data nunții;
- Semnătura ambelor părți;
- Nivelul avansului și perioada în care trebuie făcută plata;
- Măsurile luate în cazul în care vă răzgândiți.
text: Iulia Arnaut